Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Scurta prezentare

Nu va lasati pacaliti de titlu..nu cred ca prezentarea va fi scurta.Dar, ca sa incep:

Sunt Alex…am 16 ani…si …m’am gandit sa imi fac blog..de ce?…pai:

– e o metoda sa iti mai versi nadufu, sa scapi de unele ganduri pe care tot vrei sa le impartasesti

-poti sa discuti foarte deschis..pe anumite teme…cu un numar mai mare de persoane..si sa faci astfel schimb de opinii,pareri,sentimente etc

-poti chiar sa faci bani(chiar daca nu asta e ideea blogului meu)

Dupa cum spuneam..eu ma numesc Alex….mama m’a mai botezat si Gabriel…dar multi prieteni imi spun Greg, nu conteaza de ce.

Numele blogului..e oarecum sugestiv..cei care ma cunosc pot sa aprobe ca is putin cu capu’….si poate chiar nu numai putin.Ideea cu filosofu’ ..filosofia …si astea..hmm.am un obicei sa despic firu’ discutiei…in 4 in 5 in cat pot si in cat am chef…si filosofie de ghetou..? nu sunt  eu prea underground …dar in iasi…orice cartier marginas…e ghetou…asa ca ……se intelege.

Nu stiu ce sa mai spun…daca va intereseaza ceva…vreti sa imi spune ceva personal…mail’ul meu va sta la dispozitie….incercati sa nu vorbiti urat ..pt ca si eu voi incerca….nu postati comenturi…in care sa faceti spam….cel mai probabil vor fi sterse.

Am un stil de scris propriu…folosesc mult punctele de suspensie(…) daca va deranjeaza ..da’ti’ma in judecata…voi scrie aici…tot ce voi avea chef….dar absolut tot ce voi avea chef…nu voi scrie de dragul de a fi citit…voi scrie in fiecare zi sau o data la o saptamana….sa nu ma frecati…ca” frate baga linku asta…mai scrie si tu ceva interesant”..nimeni nu vine aici sa ma frece la cap…In cele mai frecvente cazuri..persoanele care ma freaca la cap..se dau destepte…is proaste…injura aiurea …si tot felul de chestii care nu imi convin ..iau ban.. asa ca Pace Voua!

4 răspunsuri la „Scurta prezentare

  1. gabriela Iunie 23, 2009 la 20:41

    uite ca avem blog..bafta!! sa ai inspiratie si lume cu care sa o exersezi!!

  2. OnColour Iunie 23, 2009 la 20:59

    ‘Frate, astept sa scrii ceva interesant!’ :)))
    okay, buna faza cu blogu, nice work si … sa vedem ce iese.

  3. m0a0r0i0u0s Iunie 24, 2009 la 23:38

    Frate sincer stii ca eu urasc blogurile, dar si asa bafta cu treaba asta.Ai grija la despicatu` firului.. stii ca daca deschizi cutia pandorei nu mai poti da inapoi :))

    ….. …. … .. PACEA SA FIE CU TINE 🙂

Lasă un răspuns

