Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Special…

Postu’ asta va fi unul special, in principal ca azi e ziua mamei(Ziua ei de nastere)…da, e ziua mamei mele si , pe langa faptu’ ca ea face 40 ani….vorba aia , e ziua mamei.

  • Ei bine eu nu i’am luat cadou, dar absolut nimic , nici macar un buchet de flori. Da stiu…ca is putin cam nesimtit, ca totusi nu am nici o scuza, dar eu voi spune ca nu am avut bani. Da , nu am avut bani…si mi se pare ciudat…adica eu care am 16, 17 ani si singura mea sursa de venit este alocatia de la stat+banii de la mama. Ganditi’va putin, peste o saptamana este ziua mamei voastre, a fiecaruia…va duceti, ii cereti niste bani,si  din banii aia peste vreo 5 zile ii cumparati cadou. Il daruiti de ziua ei , ea se bucura si toate sunt bune si frumoase, ea nu se va gandi ca din banii pe care ea i’a dat tu i’ai luat cadou, de fapt nici nu o intereseaza. Mi se pare naspa , ca odraslele sa cumpere cadouri parintilor, din banii acestora, mi se pare fara nici un haz si total aiurea. E ok, cand esti major, ai un serviciu, un venit ok , e foarte frumos sa cumperi chestii frumoase parintilor, dar copil fiind, e necesar doar un buchet de flori, care eu nici pe ala nu am fost in stare sa il iau. Asta e , recunosc ca nu e chiar frumos din partea mea, doar ca nu vreau sa aud speculatii gen ca nu imi pasa de mama, ca nu am am vrut sa fac un sacrificiu pt. ea, ca va scuip. Cu totii stim ca un parinte se bucara cand copilul ii spune doar „La multi ani!”…fara cadouri pompoase si alte nebunii.

Desi uneori sunt de parere ca gestul conteaza, chiar nu am reusit sa ii cumpar nimic mamei, si nu vroiam sa ii iau codou din banii ei, am facut o oarecare greseala dar na, se fac si greseli. Eu imi iubesc mama si ii urez un „La Multi ani cu toata dragostea !”

Iubuiti’va parintii, cat inca ii aveti!

Lasă un răspuns

