Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Clasificarea femeilor…

Stateam in urma cu vreo 3-4 luni, la o masa cu Dragos(coleg si tovaras) si 2 colege.Si vorbeam. La un moment dat, mi se nazare mie si lu’ Dragos…ideea asta de clasificare a femeilor. Nu vreau sa fiu misogin, a fost doar o nebunie, gandita pe loc, asa ca fetelor nu cred ca trebuie sa va suparati pe mine.

Asadar dupa nu prea mult timp de gandire, avem:

  • pizde(scuzati limbaju, chiar asa am clasificat) = fete frumusele, ingrijite, genu de fete cu care ai fi de acord sa ai o relatie, cu care ai investi, dar totusi de la care nu iti doresti in final(baiat fiind) decat  gaura dintre picioare.
  • zdrente = fete nici prea prea , nici foarte foarte,  dar  cu care nu ai dori decat o tura, de distractie.
  • urate(hade) = nu ai dori absolut nimic de la ele, inafara de operatie estetica, le saluti daca le cunosti ca sa nu le faci sa se simta prost.

Desigur asta e doar asa de baza …ar mai putea fi si:

-gagici(undeva intre pizde si zdrente)

– panarame(undeva intre zdrente si urate)

Avand in vedere ca ereau si fetele prin zona, ne’au ajutat si ele cu o clasificare a barbatilor, dupa cat de multi bani ar putea oferi(cam asta vor femeile de la barbati), asadar:

  • bancomat
  • portofel
  • bancnota
  • moneda

si ar mai fi.

In finalul articolului tin sa imi cer scuze daca am fost misogin, nu spun nimic din rautate ci doar din pura nebunie.Nu a fost doar o idee proprie dupa cum spuneam am fost ajutat si de Dragos, in speranta ca voi avea grija ce spun pe viitor, o dau cu Pace!

20 de răspunsuri la „Clasificarea femeilor…

  1. Cornel Iunie 25, 2009 la 13:49

    Esti cam deplasat aici. Eu sunt misogin, o recunosc, dar totusi nu prea sunt de acord cu ce ai scris tu. Fetele se pot clasifica si altfel, o sa vezi tu mai tarziu.
    Cat despre clasificarea colegetelor tale, o sa-si dea si ele seama mai tarziu ce mai conteaza. Cel mai importante pe lista ar fi: aia cu nas mare, aia cu limba misto si ma opresc ca o dau in patratelu’ rosu si tu ai 16 ani :))

  2. OnColour Iunie 25, 2009 la 20:03

    Citind cu atentie acest post, am observat nu misoginism ci pesimism ! 😀 Adica .. bine corect … nu zic ca acele categorii nu exista, dar sa ne gandim 😕 oare nu exista si fata care arata bine cu care ai vrea sa fii si asta nu doar pentru a marca la .. cos. 😀 Cat despre bani .. nu totul este banul 😀 (dar totul depinde de el).
    In final as vrea sa fac si eu o clasificare … a penisului 😀 :
    – in ordine descrescatoare :
    A. Mic
    B. Si mai mic
    C. Ce e aia ??
    – in ordine crescatoare:
    A. Mare
    B. Si mai mare
    C. NORMALA
    :)))

    Salut !

  3. OnColour Iunie 25, 2009 la 20:06

    PS: Ca si ca sa vorbesc si despre femei .. mai … adanc. Clasificarea femeilor care conduc o masina:
    A. femei care sofeaza
    B. femei care s-ofera
    C. femei care s-o feresc

    😀 cine m-a inteles are o bomboana

  4. Cornel Iunie 25, 2009 la 20:09

    Sofeaza adica o face pe sofa?

  5. Florin M. Iunie 25, 2009 la 20:43

    Draga Alex,
    In mod sigur va veni o vreme cand iti va parea rau pentru limbajul asta, pentru „lejeritatea” asta in gandire. Folosit in public, mai ales, este deosebit de daunator.
    Nu intentionez sa fiu profund acum, dar hai sa fim si putin seriosi, pentru ca neseriosi (nu glumeti – asta e altceva) putem fi toata viata, dar degeaba.
    Sper sa nu ma intelegi gresit, dar pe mama ta unde ai incadra-o in cele de mai sus? Ai spus „Clasificarea femeilor”…

  6. Alina Iunie 25, 2009 la 21:17

    Despre clasificarea asta era vorba. Inteleg. Mi se pare ca ai cam exagerat. Poate pentru ca nu ai intalnit-o inca! pe Ea. Rabdare! O sa apara Ea.

  7. Alex Iunie 25, 2009 la 21:58

    @ OnColour
    nu prea ma prind ce vrei sa spui prin pesimism,
    …daca esti cu o fata…in mod sigur la un moment dat vrei sa marchezi la cos(si asa imi place baschetu, buna remarca btw)…dar nu doar la atat se gandesc baietii, cred..prin pizde intelegem fetele valabile, nu gasesc acum un cuvant mai bun.
    Postu e scris in nebunie, in gluma…nu o lua de buna…nu cred ca vreau sa fiu serios in postu’ asta.
    @Cornel
    Cred ca glumele sunt la B si C…sunt eu greu de cap…dar sunt fete care sofeza (conduc) care s-ofera(se ofera)…si ultima ..sper sa fiu luminat…ca nu ma prind exact…

  8. Alex Iunie 25, 2009 la 22:09

    @ Florin M.
    tin sa cred ca mama nu poate fi clasificata de mine…Mama e mama!nu o cunosc ca femeie,ci ca mama…as putea sa las la decizia tatalui meu…ce femeie este mama.
    Nu o iau in nume de rau…doar ca sunt oarecum surprins cum de nu se poate intelege ca ce zic eu aici e pura nebunie..nu zic din rautate…nu cred cu toata fiinta in ceea ce spun..as putea sa zic ca e o gluma…niste idei venite dintr’o bere…
    Nu inteleg de ce ar dauna limbajul meu…cred ca la mine pe blog vorbesc cum vreau, mai ales cat timp nu jignesc pe nimeni..incerc chiar sa vorbesc frumos….cat mai mult
    E ok sa primesc si reclamatii, nu ma deranjeaza, cotinuati 😀

  9. Florin M. Iunie 25, 2009 la 22:14

    Mai, nu ma leg de tine pentru glume, inteleg glumele, am simtul umorului f. dezvoltat, de-asta am spus ca e diferenta intre gluma si neseriozitate – poate ti-e greu sa faci distinctia asta acum, nici eu nu vreau sa-ti dau dureri de cap 🙂
    E blogul tau, desigur, dar e un loc public totusi… Spui ca nu jignesti pe nimeni? Daca ar citi maica-ta clasificarea aia, crezi ca ar gusta „gluma”? Nu te duce acum sa-i arati „opera”!

  10. MONICA Iunie 25, 2009 la 22:26

    Ba jignesti .Si jignesti femeile in general .Si asta dauneaza -gandeste-te ca cineva ar spune astfel de cuvinte la adresa mamei tale sau cuiva din familie (sora sau prietena ,daca ai avea ).
    Tot nu ti s-ar parea jignire ?
    Femeia ca si barbatul inseamna mult mai mult decat mizeriile astea scrise de tine .Sau hai s-o luam altfel ti-e ti-ar placea daca eu ca fata as face incadrari similare baietilor ?

  11. Alex Iunie 25, 2009 la 22:43

    @ monica …
    chiar as dori sa imi dai un exemplu de o astfel de clasificare, crede’ma ca NU MA SUPAR!
    adevarat ca femeia inseamna mult mai mult decat am spus eu…e incredibil cata iritatie poate produce o idee nebuna. Nu doresc sa jignesc pe nimeni..am spus’o si o repet .NIMIC NU E SPUS CU RAUTATE…nu doresc sa jignesc…doresc doar sa expun o idee venita la un pahar de bere(erau si fete acolo si nu au facut atata caz,se pare ca ceva nu e in regula)..si am expus ideea asta in fata mai multor persoane(Femei si nu au facut atata caz).

    @Florin M.
    e ok ..o diferenta intre glume si neseriozitate nu am negat asta..totusi nu vad de ce ar trebui sa fiu serios(in cazu’ de fata)…am facut niste glume neserioase
    cat despre mama..stie in mare parte ce gargauni am in cap…aprob ca nu s’ar bucura de „opera mea” asa cum i’ai zis tu …
    REPET …NU MA LUATI IN SERIOS !( in cazu de fata)

  12. Florin M. Iunie 25, 2009 la 23:27

    @Monica: baietii „glumeti” abia asteapta sa apara o fata sa ii clasifice asa cum fac ei cu fetele.

    @Alex: nici nu te-am luat in serios. Dar, precum vezi, sunt fete care te iau in serios si nu gusta „glumele” astea. 😐
    Stiu ca la varsta asta iti umbla „gargaunii” prin cap, dar trebuie sa-i mai tii in frau, pt ca altfel chiar ajungi dupa cum il numesti pe stapanu’ blogului.
    Si cu ajutorul Lui Dumnezeu, poate vei intelege ce vreau sa zic.

  13. Dragos Iunie 25, 2009 la 23:40

    Alex , tu ar trebui sa lamuresti un lucru ; ar trebui sa faci tot romanul sa inteleaga ca ce ai scris tu acolo este o gluma . Sunt oameni care chiar nu pot distinge o discutie intre prieteni, care a avut loc poate chiar pentru a distra persoanele de fata, si ceea ce gandesti tu cu adevarat. Sunt sigur ca tu ai cu totul alta parere despre o femeie , ca si mine de altfel , si aia nu e nici decum o adevarata clasificare , ci cum am precizat mai sus , o discutie care sa ne amuze pe toti , inclusiv pe fete. Chiar nici una din fete nu s-a suparat. Si Florin , spui ca ai simtul umorului , te rugam chiar sa ne demonstrezi lucru asta. Dupa limbajul tau se pare ca ai o varsta mai inaintata , te rugam sa ne scuzi mentalitatea noastra copilareasca , in special glumele noastre de prost gust:). Fetelor , noi nu suntem misogini , dar in cazul lui Alex , pe blogul „unui nebun” nu cred ca ar fi trebuit sa scrie defapt ce inseamna femeia pentru el , pentru noi toti. Spuneti-mi va rog daca gresesc.

  14. Alex Iunie 25, 2009 la 23:53

    @ Dragos ..omul a spus ca sunt fete care nu gusta glumele ..aici nu mai spun nimic..se pare ca oricat de matur ai fi..nu prea poti sa intelegi „copii din ziua de azi”

    se zice ca daca esti beat si iti zic mai multi oameni sa te duci sa te culci…chiar trebuie sa o faci..poate asa si in cazu meu..dar:

    @ Florin M.
    e putin exagerat sa spui ca pot sa ajung nebuni pt ca mi’am dat drumu’ la gargaunii din cap pe un blog(blogu’ meu propriu) ..ca sa ma amuz
    as avea o propunere…nu il mai plagia pe Da Vinci in emanciparea femeii…du’te si ai grija de copii si de nevasta…caci banuiesc ca de aia esti atat de inversunat..

    Acum poate ca trebuie sa imi cer Scuze Fetelor, Femeilor care se simt jignite prin acest post..nu promit ca nu se va mai intampla..Imi cer scuze inca o data!
    Pace!

  15. OnColour Iunie 25, 2009 la 23:54

    Draga Alex,
    Ziceam ca ai o gandire pesimista la sensul ca e trist si negativ daca iti inchipui ca femeile se incadreaza numai in acele tipuri de categorii nu prea stralucitoare (la pizde aspectul negativ fiind acela ca nu iti doresti de la ele decat sa le … ‘marchezi’ citez „in final”). Evident ca iti doresti si aces lucru de la o fata dar nu asta ar trebuie sa fie punctu principal.
    PS: am inteles ca a fost tip gluma, deci e ok;
    -cornel
    sofeaza la sensu de a conduce o masina:D, restu categoriile sunt deosebite:>

  16. Alex Iunie 26, 2009 la 00:01

    @ OnColuor
    mi se pare exagerat sa fii cu o fata doar ca sa marchezi …aici deja e o gandire proasta ..nu nebuna…nu am sa aprob nici o data ca o femeie e buna de tinut doar pt relatii sexuale…e prea deplasat si prea stupid…

    Clasificarea e facuta dupa …ce ai vrea sa faci cu o femeie..cam asta ar fi criteriul..asa ca as vrea sa nu se mai opareasca lumea pe aici…ca nu are de ce..si iar ar trebui sa repet unele lucruri dar am obosit.

  17. Florin M. Iunie 26, 2009 la 00:11

    aaaaaaa
    Poate-am fost eu prea serios acum…
    Nu sunt cu mult mai mare decat unii dintre voi si inteleg „copiii din lumea de azi”. Credeti ca eu n-am fost „nebun”?? Ohoo, si inca in ce fel! Numai ca unele chestii le-am regretat dupa aia. Ce sa fac? – sa imi para rau ca ti-am atras atentia asupra lor, pt ca se pare ca am gresit momentul? What’s done is done…

    Si Dragos, spui tu ca vrei sa arat cum ca am simtul umorului? Daca nu s-a vazut asta de mai inainte, asta e. Dar acum chiar nu mai imi iese nimik.. Numai bine!

  18. Alex Iunie 26, 2009 la 00:19

    Intr’adevar numai bine…ceea ce voi regreta(e adevarat, voi regreta lucrurile pe care le fac in adolescenta,dar nu si acesta cred)..voi regreta eu…nu e nevoie sa imi poarte nimeni de grija( da da stiu…par atat de coil prin asta)…
    Multumesc pt. o seara interesanta..mi’a facut placere sa discut pe aici…repet ca nu am vrut sa supar pe nimeni.
    O noapte buna!

  19. m0a0r0i0u0s Iunie 26, 2009 la 22:22

    Mama cata frecare de intelect s`a produs datorita unei glume :))

    Alex frumoasa clasificarea :)) !! (asa ca sa`i oftic pe aia care au luat in serios)
    Si daca e un loc public ce? Nu e nimeni obligat sa respecte regulile alea stupide. Fac ce vreau.. apoi suport consecintele…

    ..Pace

  20. OnColour Iunie 26, 2009 la 22:50

    Nu cred ca cineva si-a inchipui ca acea clasificare este mai mult decat o simpla gluma, dar daca toata lumea ar intra pe blog sa zica ‘bine frateee!’ , ‘bravoooo frate!’ sau ‘cred la fel’ nu ar mai fi la fel de interesant .
    Salut.

Lasă un răspuns

