Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Primu’ an de liceu…

M’am gandit sa fac o prezentare a anului scolar care s’a incheiat de curand.A fost primu’ meu an de liceu, am fost boboc, si s’au produs niste schimbari.

As vrea sa mentionez ca nu a fost extraordinar de fantastic(ca sa folosesc o expresie mai bombastica), dar nici rau nu a fost de loc.Avand in vedere ca am ramas sa invat la acelasi liceu la care am invatat si in gimnaziu(Liceul Teoretic Dimitrie Cantemir Iasi, pt cine este  interesat) eram foarte familiarizat cu locul, multi cunoscuti au ramas sau au venit „la mine in scoala”…asa ca nu am avut prea multe probleme cu acomodarea ce tine de liceu si colegi pt. ca ma cunosteam cu 70% din persoane.

Problemele au aparut d.p.d.v. al atitudinii profesorilor, am avut un oarecare avantaj ca ma cunosteau profesorii dar tot a fost greu sa ma acomodez cu materia de liceu, cu atitudinea profesorilor, cu multe chestii de genu asta.

M’a traznit pe mine in clasa a8a (la sfarsitu clasei a8a) sa ma inscriu la clasa cu profil real, specializare mate’info.As putea spune ca am facut o greseala, am dat de o materie grea, un numar  mare de ore,dar macar un lucru e ok…si multumesc lui Dumnezeu pt. colegi…daca nu ar fi fost colectivu m’as fi transferat sigur, de ce? Pai:

  • am descoperit ca nu ma mai atrag atat de mult stiintele exacte ca inainte de a incepe liceul…
  • am descoperit cat de multe ore se fac
  • am descoperit matematica cu un prof. sever la care tre’ sa ma chinui sa raman treaz, ce sa mai invat(si asta m’a dat dracu)

Am termiat scoala cu o medie astronomic de mica fata de mediile din 5-8 ..am avut 8 la purtare…dar totusi…tin sa cred ca a fost frumos.Colegii mei sunt super (majoritatea) am petrecut mult cu ei.Multe show’uri multe iesiri, nu m’am plictisit.

Se spune ca anii de liceu sunt cei mai frumosi….nu tin sa neg asta, dar nici nu aprob in totalitate…depinde de tine sa fie frumosi…depinde de oamenii cu care te impritenesti..depinde daca ai cu cine sa te imprietenesti…si depinde..de multe alte chestii…

Anu asta s’a sfarsit cu bine totusi, as vrea ca de la anu sa invat ceva mai mult(in special la mate),as vrea sa incerc macar sa fiu mai cuminte,si cam atat ar trebui sa schimb.

Pace!

9 răspunsuri la „Primu’ an de liceu…

  1. Sandra Iunie 26, 2009 la 17:37

    hehe Alex, nu ma asteptam sa spui ca-i greu la liceu, tu care ai fost printre primii din clasa in 5-7(cat am fost si eu pe acolo). dar totusi ma bucur sa vad ca iti mai amintesti cat de cat cum era atunci si compari timpurile de atunci cu astea de acum. Eu iti doresc in continuare sa ai parte de colegi/prieteni/tovarasi cat mai buni, iar cu profesori.. ai sa te intelegi tu si mai bine.. 😉 //Sandra M.

  2. grecu Iunie 26, 2009 la 22:25

    da da.. buna asta:)) frumos..? da de chiuleala dc nu zici nic..?:)) in corpu B nu itzi place..? as invatza acolo si la anu.. ;;)

  3. Vlad Iunie 26, 2009 la 22:41

    aIurea, asa e el doar tre sa stii cum sa fii sa-i faci pe plac intr-un fel. Eu sunt de acord cu tine e grea materia mai ales la profilul nostru dar pana la urma a fost alegerea noastra ^^. Pace si tie

  4. Alex Iunie 26, 2009 la 22:50

    da..am cam uitat de chiuleala…dar bine ca ai adus tu vorba..tocmai tu..era si logic…prin corpu B(uo pizzerie de langa scoala unde se petrece mult timp in locul orelor de curs, pt cei care nu cunosc)..a sa mai trec..cand incepe scoala 😀

  5. Alina Iunie 26, 2009 la 22:52

    Primul an de liceu mereu o ti se para ciudat. E altfel, e liceu.Erai obisnuit cu un alt nivel. La liceu e altfel… Eu cat uram scoala in clasa a 9a ( nu ca acum n`ar fi la fel, doar ca acum m`am resemnat, m`am obisnuit). Norocul meu ca mai am doar un an, si ce an! Asta e. Acum lasa scoala. Ia si te bucura de vacanta.

  6. OnColour Iunie 26, 2009 la 22:54

    Ani de liceu… cu emotii la romana …
    Mie personal primu an mi s-a parut cel mai usor, a 10-a poate putin mai grea pentru ca psihologic vorbind fiecare dorea sa devina mai important decat era, in a 11-a deja multi s gandesc ca se termina liceul si se strang relatiile, melancolie, iar a 12-a la inceput e poate cel mai frumos … pana incepe agitatia din cauza bacului.

    Prin urmare … have fun, e foarte bine ca ai un colectiv frumos pentru ca el te va ajuta mult timp din multe puncte de vedere, si … stai pe pozitii ca si facultatea are surprizele ei :)).
    Salut.

  7. Alex Iunie 27, 2009 la 00:19

    @OnColour
    pana la facultate mai am de trait…
    @ Alina
    intr’adevar ar trebui sa las scoala(mai ales ca e vacanta), sper sa nu ma lase ea pe mine.
    O noapte buna !

  8. Tudor Iunie 29, 2009 la 15:03

    foarte fain … la anu o sa fie mai bn :))

  9. Cornel Iunie 29, 2009 la 21:20

    Clasa a 10a e cea mai tare. Dup-aia incep problemele :/

Lasă un răspuns

