Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Stare:

Ma plictisesc…si cum blogu l’am facut de plictiseala, scriu…da’ ce sa scriu?

Am o stare foarte naspa…foarte foarte naspa.Ma doare capu’, is agitat, nu stiu ce sa fac, nu AM ce sa fac, dau drumu la muzica, oricat de incet ar fi simt ca e o galagie, simt ca unele melodii ma ung pe suflet si in acelasi timp ma exaspereaza, si in continuare ma doare capu’.

Nu stiu ce sa mai scriu, asta e starea mea actuala, de asta titlul e „stare”,simt ca o iau razna…de tot.

Ma duc pe afara cu Cornel…poate imi trece, poate ma linistesc, Pace!( am reusit sa zic pace, desi ma simt foarte agitat, macar voi sa nu va simtiti ca mine)

Lasă un răspuns

