Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Viata e frumoasa!

Am fost o noapte plecat de acasa,de fapt vreo 26 de ore, am fost la un coleg, sta la casa, are piscina,am facut un gratar, am fost mai multi colegi,a fost misto.Da’ nu despre asta vreu sa vorbesc,alta e tema postului.

Eram la colegu cu pricina,era vreo 4 dimineata,si nu aveam somn,adica nu prea vroiam sa ma culc,toata lumea dormea,dar eu cum sunt mai nebun nu aveam chef sa dorm. Am iesit pe balcon,si am stat.Cum era 4 dimineata incepusera sa sa se iveasca zorii, se luminase putin cerul, incepusera sa cante cocosii(omu are casa in afara orasului,la tara cum ar spune unii).Si cum spuneam, se iveau zorii si era o liniste minunata, foarte linistitoare(liniste linistitoare, tare nu? :)) ).Stateam, de unu singur,si ascultam vantul, pasarelele care cantau, si ma gandeam cat de minunat e sa fii departe de oras, sa stai la casa(nu as putea fi oricand de acord cu asta), is destul de urban asa in stilu’ meu. Si totusi, ca sa sune foarte copilaresc:

Cand  voi fi mare mi’ar placea sa stau si eu la casa,doar asa, cand am chef sa scap, sa ma caut pe mine, in liniste, in natura.Da, natura, am vazut azi cum cadeau norii pe pamant(ploua si, fiind undeva la deal, spre oras, spre vale, exact asa se vedea), cum rasare soarele, cum starluceste soarele, si nu am vazut soarele, am vazut nori negri. Am vazut cam multe aspecte ale naturii, si toate intr’o singura zi. Mi s’a parut frumos, foarte frumos.

Ca sa fie si mai frumos,intr’o saptamana plec pe la munte,nu am mai fost la munte de mult timp, merg cu colegii, cred si sper ca va fi genial, ca ma voi distra, poate ma voi regasi…poate voi face multe …

Pace!(dar hai sa mai schimb)

Salut!

6 răspunsuri la „Viata e frumoasa!

  1. Tudor Iunie 29, 2009 la 14:59

    Frumos…:)

  2. Elena Iunie 29, 2009 la 23:34

    Ce n-as da sa fi fost in locul tau :P.
    Have Fun la munte. 😉

  3. Madalina Iulie 1, 2009 la 01:59

    ma te.ai ajuns si tu cu blogu :> ..aku vad k mai toata lumea isi face blog de vacanta..
    e sweet :). . pai eu lipseam din poveste ce pot spune ;))..e un inceput bun k toate celelalte ;))

    sper sa mai scrii k sa avem ce citi ;x lectura pe vacanta :))
    a si distractie placuta la munte .. 8-> . BETOOON!! ! :*

  4. Madalina Iulie 1, 2009 la 02:02

    a inca ceva ..k o colegutsa asa dragutsa iti spun k ai o greseala ” Da, natura, am vazut azi cum cadeau norii pe pamant(ploua si, fiind undeva la deal, spre oras, spre vale, exact asa se vedea), cum rasare soarele, cum starluceste soarele, si nu am vazut soarele, am vazut nori negri”

    deci pe colo cu soarele straluceste ;)) .. vezi k intru si am sa bag de sama dak ai corectat 😛

  5. Alex Iulie 1, 2009 la 12:47

    @ Madalina
    e bine ca mai este si cineva care ma corecteaza… am o oarecare problema cu scrisu’…mai fac greseli de scriere..pe care le trec cu vederea…
    @Elena
    sper sa fie distractie…
    V’am pupat 🙂

  6. Alexandru Iulie 2, 2009 la 13:01

    Si ce te lauzi ca te duci la munte?:)))

Lasă un răspuns

