Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Gata

De azi, de fapt de ceva mai mult timp, pot sa nu ma mai numesc rapper(poate inainte, in culmea copilariei mele ma numeam, da’ acu’ nu mai).De ce? pt. ca  pt. a fi rapper, tre’ sa reprezinti macar una din cele 4 elemente ale culturii Hip-Hop pe cand eu nici nu cant, nici DJ nu sunt, nu mazgalesc eu prea mult peretii, si nu fac breackdance.(cel putin asta e parerea mea)

Is doar un pusti, care asculta muzica, in special Rap. Nu merit sa fiu numit rapper pt. ca ma imbrac mai larg si ascult Rap, chiar nu merit.

Asadar nu mai sunt rapper(nici nu am fost),is doar un pusti care asculta Rap si caruia ii place sa se imbrace mai larg(asa ma simt bine).

Pace!

3 răspunsuri la „Gata

  1. Cornel Iunie 30, 2009 la 16:13

    Intri in gasca mea? 😀

  2. Pingback:Ne schimbăm « Blog Prost…

  3. Pingback:Ce se mai aude cu “mişcarea”? « Blog Prost…

Lasă un răspuns

