Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ingrijorator

Tocmai vorbeam cu un prieten, mi’a dat un link in legatura cu gripa porcina.

Ei bine locu’ care se declara a fi focar e o scoala+orfelinat=campus pt copii cu handicap, campusu’ asta e fix langa blocu’ meu.Nu sunt eu o persoana chiar panicoasa, da’ nu imi e chiar confortabil sa stiu ca langa blocu’ meu e focar.

Bina ca nu intru eu in contact cu persoane de acolo, bine ca plec maine din oras…Sper ca familea sa fie in regula, nu vreau sa ma trezesc cu surprize cand ma intorc.

Doamne ajuta!

Un răspuns la „Ingrijorator

  1. Alina Iulie 5, 2009 la 18:42

    Pfff si eu am trecut zilele astea pe acolo si aveam o senzatie asa de urata. Nu-mi place. N-o sa mai trec pe acolo. Doar nu se intampla nimic daca trec pe acolo. Dar tot e urat.

Lasă un răspuns

