Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Un oarecare plan…

Stateam si ma gandeam…oare ce sa fac in viata…

Pai momentan…tre’ sa termin scoala …nu ma invata mai nimic ce mi’ar trebui, da’ daca nu o fac nu prea pot sa imi castig painea  mai tarziu(nu am neamuri  sau pile care sa imi asigure un loc de munca). Voi face o facultate, nu stiu care, nu m’am hotarat care, stiu doar ca vreau ceva sa imi placa…

Nu stiu ce parere au unii da’ eu nu cer atat de mult de la viata, adica nu visez la  3 case si 5 masini..Imi ajunge o viata decenta, un loc de munca stabil nu cu salar de 5000Ron da nici 1000.Mi’as dori si masina da’ nu o masina mai scumpa decat o casa…

Adica nu stiu…nu is genu care sa fie chiar atat de ahtiat dupa bani…e adevarat, cand nu am bani in buzunar nu ma simt chiar confortabil, da nici cand ii am dispar fara sa imi dau seama sau ii sparg numa’ de’iurea(nu intotdeauna,mai sunt si exceptii), adica na tin sa cred ca „e mai bine sa ai numai atunci cand iti lipseste”(Ombladon ). Mie mi’ar ajunge o familie fericita…intr’o casa in care sa incapem cu totii: eu, nevasta si cati copii nu stiu…nu imi trebuie nici un serviciu care sa ma faca musafir pe acasa…da’ nici la care sa stau degeaba sau sa trebuiasca sa ma duc din an in Pasti. Nu is eu adeptu’ unei vieti programate…da’ nici lucrurile neanuntate din timp nu ma prea incanta 🙂 . Si daca stau oleaca sa ma gandesc putin …nici rutina nu e chiar atat de rea, atata timp cand mai iesi din ea din cand in cand.

Nu stiu ce sa mai spun… nu imi doresc o viata de 70-80 de ani… mi se pare inutil sa traiesti atat…

O zi buna!

9 răspunsuri la „Un oarecare plan…

  1. Liana Iulie 17, 2009 la 00:13

    De ce ti se pare inutil sa traiesti 70-80 de ani? De unde stii ca nu la o varsta atat de…venerabila, vei avea cele mai mari bucurii? Poate ca atunci vei gasi ce poate ca ai cautat toata viata! Sa stii ca si o clipa conteaza, in care Ii poti darui lui Dumnezeu un oftat, pentru care El iti poate iarta toate pacatele, ca sa poti sa ajungi apoi la El; de ex eu, ma indrept spre prefixul 7, si numai acuma pot sa spun ca „vad” cu adevarat, pana nu cu mult in urma, treceam pe langa multe fara sa le vad, si sunt cele mai importante; „aud” cu adevarat, pana nu cu mult in urma treceam pe langa multe fara sa le aud, si sunt cele mai importante; am primit de la Dumnezeu cele mai mari daruri, dupa copiii mei, aproape ca m-am impacat cu Dumnezeu, si despre asta iti mai pot scrie, dar alta data, cu semenii mei, pe care nici eu nu-i prea rabdam, ca si tine, cu mine, si cu ce va veni, nu peste cine stie cat de mult timp, El stie! Daca vrei, mai vb ! Doamne ajuta!

  2. Alex Iulie 17, 2009 la 09:22

    ai si tu o doza ta de adevar in cuvintele tale…
    Eu totusi as zice ca e inutil sa te chinui, sa iti tarasti viata spre acei ani, ca poate pana la urma sa realizezi ceva.
    Este adevarat ca poti avea multe bucurii la acea varsta, este adevarat ca poti avea multe impliniri, dar poti avea si pacate si nevoi si nemultumiri…
    Eu imi propun sa realizez majoritatea obictivelor mele pana la acea varsta intr’adevar venerabila…
    O zi buna.

  3. Liana Iulie 17, 2009 la 11:19

    Pentru ca mi-ai raspuns, iti mai spun ceva: planurile nu se fac aicea jos…pe pamant, ci in alta parte, banuiesc ca stii unde.
    Iti multumesc pt urarea de zi buna, iti doresc la fel!
    Ti-am scris mai mult in blogul lui Florin M, de unde am si intrat in blogul tau, dar nu mi-a aprobat comentariile, deci mi le-a sters; regretabil din partea lui ca a facut-o, caci ti-am adus mai multe argumente decat el, si ti-am raspuns doar la ce scrisesesi tu; iata ca tu nu numai ca mi-ai aprobat comentariul, dar mi-ai si raspuns, si asta inseamna ceva; iar lui Florin i-as aminti ca precum pomul se cunoaste dupa roade, tot la fel si omul dupa fapte, care sunt roadele sale; deci, s-ar putea, Doamne iarta-ma daca gresesc, ca Florin sa aiba mai multe vorbe decat fapte.
    O sa mai citesc, cu acordul tau desigur, ce postezi tu pe aici, si mai vb.
    Ti’am lasat un site:
    Daca vrei sa intri in el, eu sunt Ludmila Doina, si ma poti gasi si la categoria poezii, singurul mod in care ma exprim, in afara de comentarii bineinteles; in rest postez din Sfintii Parinti, si rugaciuni.
    Doamne ajuta !

  4. Liana Iulie 17, 2009 la 11:33

    Stai sa-ti mai spun ceva: sa stii ca nu-ti „tarasti” viata daca nu vrei sa ti-o tarasti, deci daca esti activ; iar eu pana la varsta asta am facut foarte multe, din care cel mai important lucru, am nascut si crescut trei copii, care s-au realizat foarte bine, iti mai vb despre asta daca vrei, imi ajut la crescut un nepot, am pictat aproape toata viata, cu mici intreruperi, iar in ultimii 9 ani icoane, am avut o slujba, sunt cadru medical, dupa care iau acuma o pensie, am condus masina, am calatorit in tara si strainatate, am vizitat cele mai cunoscute manastiri din tara, iar la una mai putin cunoscuta care m-a „rapit” prin pitorescul ei, si care apoi s-a dovedit a fi foarte induhovnicita, am vietuit cateva luni; si in continuare sunt activa, ajutandu-i pe cei care imi cer ajutorul si nu pe cei care vor doar sa ma „foloseasca”, si mai vb si despre asta, daca vrei.
    Cu bine !

  5. Alex Iulie 17, 2009 la 12:53

    Ti’am modificat unul din comentarii..pe viitor cand vrei sa mai postezi site’uri…ai rubrica website sau url…am lasat site’ul acolo…
    in legatura cu ultimu’ commnetariu..e offtopic…iti zic ca il voi sterge…fara nici un fel de suparare…
    Este adevarat…daca voi ajunge la batranete…voi incerca sa fiu activ(mi se pare admirabil ca la varsta pe care o ai sa fii in pas cu tehnologia, mai ales avand in vedere toate schimbarile care s’au petrecut de’a lungul ultimilor ani)…
    Si intr’adevar…as vrea sa fiu activ…dar in primul rand as vrea ca sanatatea sa imi dea voie…caci decat sa ma chinui cu boli la batranete…mai bine sa ma chinui in alta viata…
    as putea spune ca ma depasesc ideiile astea ce tin de biserica, teologie, vorbe duhovnicesti etc…
    nu zic ca nu iti mai permit sa apari pe blogul meu…nu ma deranjeaza… doar ca nu stiu… cred ca nu toate ideile mele sunt compatibile cu toate mintile….fara nici o suparare…(nu e nici o insulta)dar unde poti interveni cu o parere, alegerea e a ta…
    Salutare!:)

  6. Liana Iulie 17, 2009 la 13:15

    Chestia asta e a mea, cea cu „nu toate ideile mele sunt compatibile cu toate mintile” Asta trebuia sa ma lasi pe mine sa o spun, ca stii ceva: NIMIC NU-I NOU SUB SOARE, DE LA FACEREA LUMII, decat un singur lucru, pe care ti-l spun numai daca te itere ! Asa ca, ce faci tu acum, am facut si eu candva, si ce fac eu acum, vei face si tu candva, daca nu vei ajunge vreun mosh, bolnav shi rablagit, ca n-ai fost vegetarian cum sunt eu, shi nu sufar de vreo boala, daca nu m-am lacomit la mancare in primul rand, shi apoi shi la altele.
    daca vrei sa mai afli cate ceva de la mine, ca eu, iarta-ma, nu prea am ce afla de la tine, cauta-ma ! Ai ID-ul meu, pe care nu multi il au !
    Iata, stiu sa fiu si aroganta, adica,,,cum esti tu!
    Inca odata te las…cu bine ! filosofu’…le !

  7. Liana Iulie 17, 2009 la 21:08

    Mandria ta a intrat in competitie cu mandria mea, pacat pe care il fac si eu…din pacate, si mi-a sarit tzandara. Sper sa nu ma fi luat in seama, ca poate am interpretat gresit cele scrise de tine, la acea ora.
    Si totusi iti recomand si eu, cum am citit si la altcineva, care s-a lasat mai greu inteles, daca tot esti filosofu’, sa iesi putin din contemporaneitate, deci sa nu mai tii cont de topicuri, ci sa devii mai…universal, si putin peste cele lumesti, ca sa intrevezi si celelalte, dar sa nu te apropii prea mult de esenta lucrurilor la varsta ta, ca e prea dureros, ci stai mai pe la marginile lor, ca sa fie suportabil.
    Iarta-ma, dar nu tzin neaparat sa apar pe blogul tau, am destule bloguri, sa le zic „putin mai sobre”, ca sa nu te supar, pe care sa vin cu opiniile mele, care chiar imi sunt luate in seama, caci tu inca te afli in plin conflict intre generatii, pe care ar trebui sa il depasesti, daca chiar vrei sa te numesti filosofu’.
    Cu bine si …la mai bine !

  8. Alex Iulie 17, 2009 la 23:10

    de iertat iert…nu ca as avea de ce sa te iert in situatia asta…doar ca „ai interpretat gresit cuvintele mele”….nu vreau sa ma cert…dar daca e nevoie o fac…
    nu zic ca ignor sfaturile…
    @ ideea cu filosofu’… am vorbit despre asta in articolul „scurta prezentare” nu imi place sa ma repet…dar tu interpretezi cum vrei…
    si ai fi putut spune bloguri „putin mai serioase”…ca nu ma deranjeaza, incearca sa nu ocolesti ceea ce vrei sa zici cu adevarat.(cel putin in cazu meu)
    O noapte buna!(si nu imi mai multumi pt. urare…e un simplu salut…ma simt ciudat sa imi multumesti )

  9. ovitrif Octombrie 19, 2010 la 00:23

    Intelepciunea lu` Ombladon a ajuns si pe aici, frumos sa observ acest lucru 😀

Lasă un răspuns

