Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Imbatranit inainte de timp…

Titlul nu prea are legatura cu melodia lui Bitza. Am pus titlu’ pt ca cat am fost la munte, am fost intre oameni de varsta mea, incepuse sa mi se spuna ca seman un mosneag stresat, stresant si razgaiat.

Acuma stau acasa, cu muzica tare, da’ nu pt. ca imi place mie neaparat sa ascult muzica tare, mai degraba pt. ca ma dispera sunetu’ masinii de gaurit pe care o foloseste un vecin care isi renoveaza casa, zice mama. Deci pur si simplu ma termina sunetu’ ala, o iau razna de la el, nu il suport.

Exact ca unui mos imi place mult linistea, accept  unele sunete, da’ urasc zgomotele de utilaje si alte cacaturi de genu’, uneori ma streseaza si copchii care  zbiara pe afara(exact ca un mosneag ) si parca odinioara faceam misto de toti comunistii care ma puneau sa fac liniste.

Ce sa fac nu stiu, nu imi doresc neaparat sa fiu asa, nu imi place, da’ pur si simplu’ unele lucruri nu le suport si Pace!

Un răspuns la „Imbatranit inainte de timp…

  1. Alina Iulie 14, 2009 la 16:15

    Pfff zi`mi tu mie de cineva care poate suporta zgomotul ala de la masinile alea. E oribil. Si cu tipatul pustilor, poate fi ok uneori, alteori deloc. In fine. E normal sa mai vrei si liniste. Nu inseamna ca ai imbatranit, ti se pare. Sunt alte lucruri care indica faptul ca ai imbatranit, crede`ma.

Lasă un răspuns

