Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Seriale

Am inceput de azi sa ma uit la seriale.

Am inceput cu Criminal Minds, un serial foarte tare, imi place mult tema, imi plac actorii, imi place tot.

Dupa ce termin, vreu sa vad si Dexter, cam acelasi stil(criminologie si de’astea), poate vad si CSI NY…am vazut cateva episoade pe Protv odata si mi’a placut.

Cam asta ar fi activitatea mea de acasa, pana incepe scoala cel putin. Dupa ce termin cu thriler’e si de’astea, poate incep cu cateva seriale de comedie, „2 mans and a half” am auzit ca e misto si nu mai stiu.

Preferinte, recomandari? 🙂

7 răspunsuri la „Seriale

  1. L. Iulie 19, 2009 la 19:30

    daca nu ai vazut Prison Break trebuie sa il vezi 🙂

  2. Alex Iulie 19, 2009 la 21:13

    da intr’adevar…ar as vrea sa vad si Prison Break 😀

  3. Vlad Iulie 20, 2009 la 15:03

    Prison Break a fost tare la inceput primele 2 sezoane, apoi a devenit o telenovela. Iti sugerez Supernatural, le poti downloada rapid de pe filelist acuma 😀

  4. simo Iulie 22, 2009 la 14:25

    daca tot esti pe filmu asta trebe sa incerci lie to me! genial:D sau carnivale sau weeds:D

  5. Alex Iulie 22, 2009 la 14:44

    @ simo de weeds am mai auzit…m’ar tenta sa il iau…
    @ vlad si eu am auzit despre prison breack…ca incepe sa se „strice” oarecum…la un moment dat
    Multumesc de recomandari..:)…le voi lua in seama 🙂

  6. rossonero Iulie 29, 2009 la 17:17

    Oz Rullz 😉

Lasă un răspuns

