Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

My name is Popescu Alex I’m an alcoholic

Am adaptat putin un vers din Eminem la titlu, asa ca sa intru mai usor is subiect.

Am o oarecare problema cu alcoolu’. Adica nu o problema mare, nu is dependent, nu intru in sevraj, nu nimic, doar ca imi place sa beau, chiar imi place.Da’ nu imi imi place cand intrec masura, stiti, e misto cand bei, te incaljesti putin, te ametesti putin, te imbeti, da’ e ca dracu’ cand ti se rupe filmu’.Cum spuneam nu imi place sa intrec masura…mai ales cand masura e o galeata.

Si e de cacat, ca nu is dependent, doar imi place, pot sa ma abtin, pot sa beau un suc in loc de o bere nu am nicio problema si nici nu ma cred mai barbat daca beau in nici un caz, pur si simplu cand vreau sa beau beau.

Un singur lucru nu prea imi place sa beau: nu prea imi place sa beau coniac, pur si simplu’ nu imi suporta organismu’, in schimb imi place mult vinu’.

Si ce nu imi place la mine e ca, se intampla cand beau, sa beau fara cap, sa incep sa le amestec ca un prost ce sunt, si tin sa spun ca senzatia de dupa somn e una groaznica dupa cum unii stiti.

E naspa totusi si cu cacatu’ asta, ca doar la un show, poti sa te distrezi si fara sa bei si totusi eu is eu. Spuneam printr’un post pe aici ca ” Nu prea pot sa inteleg, cum poti sa iti calci propriu cuvant, de ex:cand spui ca nu vei mai face ceva si totusi sa continui(nu mai beau, nu mai fumez, nu mai vorbesc urat etc.)” si totusi eu nu am spus categoric gata nu mai beau…am zis doar ca incerc sa nu ma mai fac muci, pt ca e naspa. Eu aseara nu prea am tinut cont de asta. Postu’ asta il scriu mahmur, asa ca…

As putea sa bag si un mesaj de ala la sfarsit :

„Consumul excesiv de alcool dauneaza grav(sau grozav) sanatatii”… la mine inca nu…da’ nici nu imi trebuie.

O zi buna!

Lasă un răspuns

