Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Dublapersonalitate

In ultimu’ timp, m’am gandit si am ajuns sa cred ca am o oarecare dublapersonalitate.

De ce, pai ma port oarecum diferit ca Alex(numele de botez) fata de cum ma comport ca Greg( porecla care o am de prin clasa a5a). Poate am eu o problema, da Alex, e baiatu ala pe care il stie mama si profesorii , o oarecare fata a mea care il ascunde pe Greg ( care bea, mai fumeaza din cand in cand si face alte tampenii pe care Alex nu le’ar face).Greg is eu in cercu’ meu de prieteni.

Alex  is tot eu, cel care desi e obraznic, nu prea intrece masura in ceea ce face, Alex are unele idei oarecum diferite fata de Greg, cel putin privind dinafara.

Ceea ce un pic nu imi place, este ca Greg preia oarecum conducera, incep sa fiu mai mult Greg decat Alex, desi Greg probabil e defapt adevarata mea personalitate pana acum.

Desi pe aici pe blog ma semnez Alex, acest Alex este ceva din amandoi( idei impartite ale celor 2 personalitati ).

As vrea pe viitor, sa il dezvolt mai mult pe Alex, dar sa nu il pierd pe Greg, caci altfel ma pierd pe mine. As vrea sa il introduc pe Alex in cercu de prieteni, un Alex care sa ii schibe fata lui Greg. Pt. ca Alex e acel Greg care in ultimu’ timp nu se mai imbraca larg, care are de gand sa faca cateva schimbari de imagine. Va fi un fel de AlexGregG, dar care as vrea sa fie numit Alex.

Pace!

4 răspunsuri la „Dublapersonalitate

  1. Dragos Iulie 31, 2009 la 11:20

    Chiar imi place articolul asta…Nu cred ca ar trebui sa fii neaparat mirat de aceasta dublapersonalitate , chiar daca multi neaga lucru acesta , cu toti avem o alta latura decat cea pe care o afisam mereu prietenilor sau … oricum imi place sa cred ca totusi iti cunosc ambele personalitati , imi place sa cred ca il cunosc si pe alex si pe greg , desi greg este cel cu care imi petrec de obicei timpul :)) . Sfatul meu ar fi sa iti dezvolti o a 3-a personalitate care sa ii cuprinda pe amandoi , si pe alex si pe greg . Dar cel mai bine ar fi sa fii tu insuti , nu alex , nu greg ci tu , oricare ai fi acela .Fii cum ti se pare ca ar trebui sa fii , cum ti se pare normal , poarta-te cum stii tu , fii original si unic , nu impartit in 2 laturi 😀 vorba celor de la Beck’s … ” Tu alegi , cheia e la tine ! ”

    Asta a fost parerea mea ! Bafta!

  2. Nico August 3, 2009 la 14:15

    Defapt, AlexGregG,
    E o chestie foarte simpla, se cheama caracter, se cheama sa fii om. Caracterul uman are insamantata aceasta daptare la personele din jur, o oare care integrare.
    Nu numai ca ai o fata diferita pt profesori, pentru parinti si pentru prieteni, dar ai o fata diferita pentru fiecare situatie .. si penru fiecare persoana. Te adaptezi … deci nu te ingrijora … esti tu oricum te porti 😀 .. un alt tu .. dar totusi TU.
    Salut.

  3. Pingback:Ne schimbăm « Blog Prost…

  4. a4m Mai 9, 2010 la 12:34

    o sa mai cresti si o sa ramai alex sau greg sau poate iti gasesti o alta personalitate…ca daca ramai in stadiul asta e grav…

Lasă un răspuns

