Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Traiesc

Desi nu prea mai scriu, continui sa traiesc, nu imi traiesc viata pe blog.

Nu am mai scris pt. ca nu am mai avut idei, nici chef nu prea am mai avut asa ca am stat deoparte. Cand aveam chef nu aveam idei( ca si acu’), cand aveam idei, nu prea aveam chef.

M’am decis sa revin acu’, se zice ca chefu iti vine mancand, poate imi mai vine si mie chefu de scris… poate imi vin si idei…

O seara buna!

3 răspunsuri la „Traiesc

  1. Alina Iulie 31, 2009 la 09:36

    Bai ce ti`am zis eu zilele trecute?

  2. Alina Iulie 31, 2009 la 17:14

    Printre ultimele lucruri ar trebui sa fie scrisul pe blog, asta ti`am zis. E vara! Zambeste! Distreaza`te!

Lasă un răspuns

