Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Bafta mea

Ma cac pe bafta mea si pe orasu asta. Trebuia azi sa ma duc pe la strand, sa fac si eu o baie, pt ca in Iasi, poti sa faci o baie intr’un mod cat mai rezonabil doar la strand. Nu ma mai duc, s’a stricat vremea, si in oras nu este o piscina acoperita mai mare decat cada mea.

Ma streseaza ca unele lucruri trebuie sa le fac in functie de vreme, ma dispera mai bine zis.

In consecinta, mi s’au cam futut planurile pe ziua de azi, nu mai stiu ce sa fac, nu mai am / gasesc nimic interesant de facut. Doar sa ma uit la Criminal Minds…

O zi buna !

3 răspunsuri la „Bafta mea

  1. Dragos August 5, 2009 la 15:55

    Amice…eu zic sa depui o plangere la Doamne Doamne si sa ii zici ca te caci pe vreme:))) Sau alta solutie ar fi sa vorbesti cu cei de la A.N.M. , poate te rezolva ei :))

  2. Alex August 5, 2009 la 16:43

    smekere…aia de la A.N.M. fac procnoza meteo..nu fac vremea… 😉

  3. Alina August 5, 2009 la 21:33

    Naspa. Stiu cum e. Naspa. Dar eu stiam ca este piscina… 😕 Sau nu…?

Lasă un răspuns

