Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Bataia e rupta din Rai

Cam asa zice vorba romaneasca. Sunteti de acord sau nu, as putea sa cred intr’o oarecare masura in vorba asta. Eu, daca nu stiati…am un frate mai mic. Are vreo 11 ani…deci e din generatia aia, de copchii, cu telefoane, cand abia stiu sa citeasca cu figuri, si smekerii in cap, prea devreme. Mie copchii din ziua de azi…mi se par foarte buni de batut…si eu comentam cand eram mic, da’ eu, imi luam bataie. Ei nu, ei sa comenteze si sa fie lasati in pace. Mi se pare o prostie sa nu ai voie ca parinte, sa iti bati copilu'(evident…nu sa il umpli de sange sau alte exagerari) sa il bati. Sa fim seriosi, cati dintre noi, nu am fost batuti cu cureaua …si alte obiecate de prin casa, cand eram copii si totusi nu am patit nimic. Cei de acu’ nu…cu ei trebuie discutat, eventual…sa fie dusi…pe la psiholog si chestii de astea.

Eu consider ca e stupid, nici exagerat nu trebuie, dar, din experinta mea, cu frate’meu mai mic, copiii nu trebuie deloc pupati in cur, mai ales copiii din ziua de azi.

Poate cei care au frati mai mici, pot sa imi dea dreptate, ceilalti pot sa ma atace, fiecare cu parerea lui, asta a fost parerea mea.

8 răspunsuri la „Bataia e rupta din Rai

  1. Alina August 11, 2009 la 20:14

    Daca stii sa`l educi de mic, nu ai de ce sa`l bati cand e mai mare. Nu vad bataia ca pe o prima solutie. Trebuie sa stii sa te impui ca parinte, frate mai mare, bunic, dar nici sa nu’l persecuti. Trebuie sa stii sa te porti cu un copil. Crede`ma nu e nici greu, dar nici usor…

  2. MARIUS August 11, 2009 la 22:53

    Aici nu sunt de acord cu tine deloc… Exista metode mult mai inteligente decat bataia… eu pe fratemiu l`am educat fara sa`l lovesc (ei bine… am mai scapat cate o palma in zilele in care nu fumasem, dar asta nu e bataie), spre deosebire de mine care am luat bataie si am fugit de acasa. Si e adevarat ca sunt copii si copii.. dar parerea mea e.. ca o persoana cand se naste e o bucata de plastilina… care este modelata de : parinti , societate (prieteni, scoala) si de multe ori (din pacate ) si de TV, iti prezint cand vrei fata unui psiholog.. sa vezi cum vorbeste si cum se comporta.. de ce? pentru ca plastilina a fost modelata bine..

    Pace

  3. Alex August 11, 2009 la 23:41

    Intr’adevar sunt de acord ca bataia nu ar trebui sa fie prima alternativa, pt mine a fost greu…oarecum… cand era mic eu am avut grija de el pt ca aveam parintii plecati la serviciu. Acu’ vad ca nu asculta nici de mine, nici de mama si nu stiu…la ce sa mai recurg…am ajuns la un capat de sac. Eu nici nu pot sa zic ca ma pricep la copii, da’ frate’meu si multi alti copii in ziua de azi sunt „modelati” gresit, ideea cu bataia, o iau ca o ultima solutie, daca nici asa nu merge, nu stiu… ce sa fac.
    O seara buna

  4. OnColour August 17, 2009 la 19:16

    😀 Iuhu. Eu nu am fost batuta cand eram mica… Poate o urecheala sau cateva palme.Hm. Totusi sa stii ca o palma azi o palma maine se aduna. Eu am cunoscut o familie care aveau un baiat de vreo 10-11 ani … si ca urmare a bataii ” o palma azi, o palma maine” el nu gasea rezlolvarea unui conflict decat cu bataie .. si cand se juca cu masinute sau roboteii tot timpu ii batea si i se parea foarte corect. Deci nu cred ca bataia e buna . 😀 Heh .. uite-te la mine .. vezi ca s-a rzolvat totul si fara bataie ?

  5. Alex August 18, 2009 la 15:01

    de obicei la fete nu prea trebuie bataie, cand sunt mici sunt cuminti, baietii sunt rai de cand se nasc si pana…se insoara :)) . Plus ca fetele in multe situatii sunt mai intelegatoare s.a.m.d. deci nu ai de ce sa incerci ceva sa rezolvi cu bataie 🙂

  6. Cornel August 18, 2009 la 18:16

    Saracu’ guster :)).

  7. Madda-Lynna August 27, 2009 la 20:49

    da iti dau si eu dreptate cu chopchii mai mici..am si eu o pacoste de sora de 11 ani. 😦
    te compatimesc intr-un fel pt k st si eu cum e sa nu te asculte , sa te mai toarne cand ii vin gandacii la cap sau pur si simplu nu poti face ceva pt k trebuie sa ai grija de ea , nu o poti lasa singura acasa .. dar totusi nu trebe bataie k nu rezolva nimica , vorba face totu’ ( asa ar trebui da la mn nici asta nu-i valabila :)) ) si mai e cv .. k dak il bati de mic e bn nu aku cand si-o luat deja lumea in cap k dupa o bataie incasata e si mai dracos :))
    deci dak n-ai actionat la timp asta e :))

  8. Cristina August 28, 2009 la 12:05

    Nu cred ca s-ar ajunge la bataie daca acel copil este educat inca din fasa intr-un mod civilizat.

Lasă un răspuns

