Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ultimele saptamani de vacanta (1)

M’am gandit sa fac o serie de vreo 2 – 3 posturi intiltulate „Ultimele saptamani de vacanta”, pt. ca vrand-nevrand se cam duce vara si se duce si vacanta si incepe scoala si … La naiba! 🙂

Ce sa zic eu asa de ultimele saptamani de vacanta, am fost vreo saptamana bolnav, foarte bolnav, o infectie urata la gat si am stat majoritatea timpului in casa. Deci pe langa ca m’am simtit foarte rau, m’am si plictisit.

Asa ca o idee despre vacanta, nu pot sa zic ca a fost ce mai rea vacanta, da’ nici cea mai buna, pt. au fost zile cand am avut activitate si zile cand pur si simplu’ traiam degeaba.

In timpu’ asta care a mai ramas din vacanta, mai vreau totusi sa ies si eu printr’un club ceva, ca nu am mai iesit de mult , da’ momentan astept sa ma insanatosesc complet. 🙂

O zi buna !

Lasă un răspuns

