Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

La multi ani !

Asa i s’ar fi spus lui Michael daca nu ar fi murit. Dar sa fim seriosi, daca nu ar  fi murit, credeti ca s’ar fi dat la televizor ” Micheal Jackson face 51 de ani” ? Nici vorba.

Fenomenu’ asta mondial este o mare ipocrizie pt. ca eu, care nu am nici 17 ani, nu am de unde sa fi stiut ce cariera stralucita a avut Micheal, atata timp cat astia la televizor il prezentau ca pe un pedofil care si’a facut nspe mii de operatii estetice. Dupa ce a murit am aflat si eu mai pe indelete care a fost treaba cu el si ce muzica minunata a facut. Si banuiesc ca nu sunt singuru’. Si daca nu ar fi murit eu care nu stiam exact cine a fost, in pula m’ar fi durut pe mine ca pe 29 august e ziua lui Micheal Jackson.

Ma fut in mass-media, ma fut in anii in care traiesc, o noapte buna!

2 răspunsuri la „La multi ani !

  1. Dragos August 30, 2009 la 17:47

    Sa iti mai zic odata despre Michael? ;;)..mai bine ar fi sa tin pentru mine 😀 si oricum stii ca toti artistii sunt apreciati abia dupa ce mor … doar ca la el nu e cazul;)

  2. Pingback:Secretul succesului « Blog Prost…

Lasă un răspuns

