Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Steaua-Dinamo

Am fost si eu la o terasa pe aici prin Iesi sa vad meciu. Eu, o colega si inca un tip. Puteam sa il vad si acasa doar ca aveam nevoie si de o iesire, ca am stat cam mult prin casa in ultimu’ timp.

In fine toate bune si frumoase am fost si am vazut meciu’ la terasa, parca parca am fost pe stadion, doar ca erau chelneri si mancare in loc de seminte, plus ca am putut sa consum o bere fara sa ma feresc de jandarmi. Atmosfera insa era asemanatoare, aveam un tip in spate care injura 😕 ca pe stadion, altii tipau ca pe stadion, mai ramaneau galeriile sa vina sa cante, ca sa fie… ca pe stadion.

In fine, ce e amuzant cand te duci sa vezi meciu stiu eu pe unde, e ca vezi fetele, care vin cu prietenii sau alti barbati. Nu vreau sa fiu chiar misogin, da’ o femeie in general nu prea are ce face la un meci de fotbal. Nu stiu exact ce interese au femeile care vin cu barbati la meci, pt. ca se vede clar ca ele se plictisesc groaznic in timp ce noi tipam si ne transformam ( „Futu’ti mortii ma’ti Cristea” etc.). Peste tot in juru meu erau numai tipi cu tipe si peste tot era cam la fel ( fetele incercau sa ii tina pe baieti atenti mai mult la ele si mai putin la meci).

In fine, meciu a fost cam slabut, se pare ca Becali a uitat sa refaca gazonu’ dupa ce si’a adus oile la pascut pe el si asta a cam daunat frumusetii fotbalului. Dinamo a castigat meciu’ cu 1-0( Uraaaaaa !  ), in ciuda multor faze controversate in careul celor de la Dinamo. Dinamo a facut un meci tactic oarecum mai bun decat Steaua si asta se pare sa fi contribuit decisiv la castigarea meciului. Pe final Dinamo a cam lasat hamurile si au rezistat cu greu la ultimele atacuri ale Stelei.

In concluzie ambele echipe au aratat un fotbal destul de slab, meciul a fost sub asteptari, incarcarea emotionala stand probabil la baza acestori lucruri. Dinamo a urcat pe 2 in campionat cu 10 puncte acumulate si ajungand la 3 victorii cosecutive in campionat fara gol primit. Pe locul 1 se afla surprinzator cei de la FC Brasov.

O seara interesanta, si incepe o noua saptamana. Ne mai citim.

Un răspuns la „Steaua-Dinamo

  1. anonim August 31, 2009 la 10:02

    Foarte interesant articol.Felicitari!
    Sigur ca o femeie nu are ce face la un meci de fotbal.
    Dar trebuie sa fie acolo pentru ca sa isi pazeasca barbatul!
    Sa nu cumva sa agate alte femei!
    Si nu mai sta atat in casa.
    Iesi mai mult afara! Magarusule! hehe
    O saptamana buna!

Lasă un răspuns

