Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ultimele saptamani de vacanta (2)

Azi am vazut cateva postari despre toamna, despre „gata vara” s.a.m.d. prin blogurile de la feed. La mine asta e al doilea post din seria ” Ultimele saptamani de vacanta”.

Nu stiu daca ati observat sau nu, da peste 2 saptamani incepe scoala. Peste 2 saptamani „suna clopotelu’ „. Sincer pe mine ma cam doare in pula. Ok incepe scoala, a sa fie oleaca de stres, da’ eu gasesc scoala ca o noua oportunitate de distractie. Plus ca scoala imi ocupa jumatate din timpul zilnic, intr’un mod mai mult sau mai putin placut, asa ca nu prea am de ce sa ma plang. Una peste alta ar trebui pana incepe scoala sa deschid vreo 2, 3 caiete, ca sa nu fiu chiar in aer cand incep sa toarne profii cu testele initiale.

In fine, am inceput sa ma simt mai bine, tre’ sa incep sa mai ies cat mai e vacanta, da’ is stresat ca am inceput sa nu prea  pot sa fac nimic fara bani, si eu nu is/eram genu’ care sa fie dependent de bani ( doar ma simteam mai bine cu bani in buzunar 😀 ). Vacanta trecuta, eram tot timpu’ iesit din casa, plecam la 5 de prin casa si ajungeam dupa 10, ma plimbam, de nebun, acu’ nu, acu tre’ sa am bani. Ar trebui sa ies din situatia asta, ca nu e de mine 🙂

Printre altele, incepe o noua saptamana pt toti, o saptamana buna pt toti 🙂 .

Un răspuns la „Ultimele saptamani de vacanta (2)

  1. Cornel August 31, 2009 la 15:32

    O saptamana buna pe pula. A inceput dezastruos.

Lasă un răspuns

