Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Gata cu eroii copilariei

Nu stiu cum stati voi cu informarea, da’ eu aflu’ mai multe chestii interesante din blogurie pe care le citesc decat din cacaturile de la PROTV, Antena 1 si restu’ gunoaielor.

Asa am aflat si asta.

Se pare ca e gata cu eroii copilariei mele. Daca ati trait fericiti alaturi de Spiderman, Fantastic Four, Ironman si altii cand erati mici, acu’ e timpu’ sa aprindem o lumanare.

Mie imi pare foarte rau, cu asta am trait de pe la 7,8 pana pe la 11 ani si acum, copii din ziua de azi au sa traiasca se pare cu Hannah Montana si alti obositi. Nu mai zic de restu’ desenelor de cacat ce se dau acu’ la Tv. Innebunesc cand da frate’meu pe programele de desene si aud sunete ce ma fac sa devin foarte violent. Doamne ajuta si cu ei. Eu ma retrag putin in liniste pt. eroii Marvel.

3 răspunsuri la „Gata cu eroii copilariei

  1. calin Septembrie 1, 2009 la 14:36

    disney – prostii pulii
    vin ei cu hannah montana si jonas brothers peste captain america si spiderman.
    ca dadeau faliment si sio luau in bot mai bine au cumparat marvel.
    is dezamagit de ce se intampla. mai mult enervat.
    cum ar fi sal bage pe mickey mouse in comic book sa se bata cu green goblin:|. prosti! prosti!

  2. Alex Septembrie 1, 2009 la 21:04

    nu inteleg cum ar fi putut sa dea faliment, daca si’au permis sa cumpere marvel cu o caruta de bani…cre’ca stai prost cu informarea 😕 😉 🙂

  3. Cody Septembrie 14, 2009 la 19:37

    Caca’m’as in ei cu rahaturile lor…:((…chiar ca eroii copilariei noastre:|…

Lasă un răspuns

