Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Pula

Da, cam despre asta am de gand sa discut in postu’ asta. Despre pula. Stateam asnoapte, nu aveam somn, cum se intampla de vreo 3-4 zile incoace. ” Si cum ma chiteam eu in mintea mea” ca sa il parafrazez pe Nica din Amintiri ma trasneste ideea asta cu pula.

Intr’adevar, un cuvant urat, da’ doamnelor si domnilor, domnisoarelor si domnisorilor, ati realizat pana acu’ in cate feluri e numita pula?

Este numita foarte simplu’ „pula” in deja celebra expresie: pula mea sau in expresii gen: baga’mi’as pula (si continuarea alegeti voi). Este alintata foarte interesant „cuc”, ori e alintata ori e o expresie a celor complexati ca au pula mica. Un apelativ foarte amuzant mi s’a parut „baietal” ( ce baietalu meu). In unele grupuri pula mai e „cara”, „lupa” si tot felu’ de alte cuvinte.

Unii isi boteaza pula: tot felu’ de nume, mai ciudate sau mai putin ciudate.

Toate ca toate da’ mai nou sau mai vechi, se pare ca se poarta si animale in pantaloni. Si nu vorbesc aiurea. Adica in unele cazuri pula e un catel, e un motanel, sau aia care sufera de ei zic ca pula lor e un cal 😕 sau e ca la un cal, in fine. Sa nu uitam si de clasicul ” cocosel” ca sa fie probabil perechea pasaricii la fete 🙂 .

Probabil ar mai fi nume care si mai care, daca mai puteti adauga abia astept sa ma amuz.

19 răspunsuri la „Pula

  1. Florin Septembrie 4, 2009 la 20:33

    Nevasta-mea ii spune uneori Prea Sfintitu ( asta ca e la moda in biserica aceste titluri nobiliare, de parca ar exista om sfant intre oameni, inafara de unu, care a fost.Da ce le poti face astora care-si fac bloguri religioase da n-au citit in viata lor 5 pagini din biblie..).

    Lafel mai e numit :

    Domnu’
    Terminator
    Viteazul ( pt ca se avanta prin locuri stramte si virgine :))) )
    Hoinaru’

    Ar mai fi, dar de astea imi aduc aminte acum

    Totusi, Prea Sfintitul si Prea Fericitul raman favoritele mele

  2. Andreia Septembrie 4, 2009 la 20:35

    :)) am auzit la cineva ca ii zice „anaconda”.

  3. Alex Septembrie 4, 2009 la 22:01

    @Florin
    sunt depasit… :))…este ceva de neimaginat :))) Hoinaru’ :))
    @Cornel
    nu ar fi…superdick ? :))…sau e un alt om? :))

  4. Marius Septembrie 4, 2009 la 22:45

    :)) mortal.. eu stiu o persoana care`i zice stefutz :)) numele lui fiind stefan

  5. Dragos Septembrie 4, 2009 la 22:49

    Chiar ma gandeam cand ai sa faci un articol despre ” men’s best friend” ..alia pula.:)) o idee buna ar fi sa faci un articol despre frustrati:)) stii tu la ce ma refer:)) minipuli:))))

  6. beea Septembrie 4, 2009 la 23:25

    gregg…eu ii spun Duffy :D. are ceva:))?

  7. GregG Septembrie 4, 2009 la 23:50

    @beea
    ..fiecare are alegerea lui… nu ai vazut ca imaginatia chiar lucreza la capitolu’ asta … duffy de la duffy duck ? :d

  8. Alex Septembrie 4, 2009 la 23:59

    @ Dragos
    a sa facem aman2 un articol, ca tre’ sa lucram impreuna la asta …sa iasa ceva senzational
    :))

  9. Cornel Septembrie 5, 2009 la 00:31

    Ba. Ma simt marginalizat.

  10. Alina Septembrie 5, 2009 la 16:47

    Pffff… Cate denumiri pot sa existe, nici nu stii:)))

  11. Alex Septembrie 5, 2009 la 18:09

    @ Alina
    nu stiu, da’ sunt constient 😉

  12. Anonim Septembrie 6, 2009 la 00:47

    Emil! :))

  13. Paul Gabor Septembrie 13, 2009 la 20:51

    Daca stai cu capul in jos, agatat de o craca, il poti numi putza bleaga pe respectivul?

  14. Alex Septembrie 13, 2009 la 23:07

    @ Paul Gabor
    evident :))… depinde cat de bleaga e :)) …

  15. frigider Septembrie 16, 2009 la 18:51

    Am auzit de „colonelul”,”Marin”…Ma intreb de ce vor barbatii sa si numeasca pulele in fel si chip..pula simplu suna destul de bine,nu?

  16. Alex Septembrie 16, 2009 la 22:40

    @ frigider
    pur si simplu simtim nevoia sa fie ceva diferit pula suna banal, uneori simti nevoia… individualizezi :))
    si off topic…sunt foarte curios de ce nick’u tau e frigider 😀

  17. Taune Septembrie 26, 2009 la 13:59

    Deci pe al meu il cheama Jimmy :))) dar ii mai zic din cand in cand si Jumbo :>

Lasă un răspuns

