Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Dupa Franta – Romania 1-1

Da, a fost Franta – Romania, stiti si voi, meciu pe baza caruia s’a facut caz o saptamana… daca nu chiar mai mult.

Eh si s’a terminat, 1-1, pot sa retrag daca am spus ceva gresit despre Razvan Lucescu ( cel putin pe blog la Cornel ) meciu nu l’am jucat nemaipomenit, ne’am aparat bine si am facut fata cu curu’ in poarta la asalturile francezilor.

Felicitari :

lui Chivu, a fost un adevarat capitan si a condus foarte bine in aparare (in ciuda catorva gafe reparate insa) ;

Rat, nu a prea gresit, a respins multe mingi, bravo si lui;

Iulian Apostol,a jucat bine, am ramas placut surprins, sa tot joace asa;

Danut Coman a aparat foarte bine, nu a gresit, nimic de reprosat 🙂 .

Si acu’ sa imi permit sa critic pe:

Mara care a jucat prost, nu a reusit sa castige nici un duel cu adversarul direct ( a fost inlocuit de Roman care a miscat destul de bine in cele maximum  20 de minute pe care le’a jucat)

Romeo Surdu a avut o fata speriata tot meciu, avand in vedere ca Romania nu prea a contat in atac implicit nici el nu a contat in teren, nu a reusit sa faca nimic, pe finalul pardidei a acuzat niste dureri si a fost schimbat Gigel Bucur care nu a avut timp sa mai conteze in soarta meciului.

In mare am avut noroc de acest rezultat pentru care totusi ne’am luptat din greu, jucatori ca Marica sau Max Nicu nu prea s’au ivedentiat in meci ( Marica fiind izolat intre Gallas si Escude). Sunt de parere totusi ca Razvan ar fi putut sa faca o selectie mai buna si poate am fi aratat altfel in acest meci. Poate si daca ar fi fost Mutu in teren. In fine, sa ne calificam nu mai avem sanse, tre’ sa ne gandim ca de obicei la viitor si sa speram la mai bine.

O noapte buna !

Lasă un răspuns

