Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

La pas prin oras

Da, a fost o zi in care am dat’o la pas prin oras. M’am imbracat frumos, elegant, ca doar a fost duminica si am plecat cu Cornel, nu de alta da’ sa nu punem burta de la atata mers cu Touaregu’ :)) 😀 .

E destul de ok sa mergi pe jos, noi am mers vreo 10 km,asta insemnand vreo 4 ore de caterinca :). Pe langa prafu’ din trafic, si zgomot metropolitan, ce sa vezi prin oras:

so gagicile cu so ruptii;( nu pot sa inteleg)

gagii cu niste urate;(iar nu pot sa inteleg)

impresari si fraieri; ( MUIE )

Gagici;

Am vazut azi prin centru un tip care mergea cu tarfele din GTA( o balansare exagerata din solduri), sa te crucesti sau sa razi cu lacrimi(sau amandoua ).

De plictiseala am ajuns si pe la mall, am mai vazut niste haine, fete, ca doar suntem tineri.

O noapte buna. Pt. mine urmeaza o saptamna plina.

Un răspuns la „La pas prin oras

  1. Cornel Septembrie 7, 2009 la 08:13

    Scoabele meleeeeeeee

Lasă un răspuns

