Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Inainte de…

Inainte de a incepe scoala ma confrunt cu o stare naspa. Nu imi vine sa cred ca incepe scoala, daca cu ceva mai multe zile in urma imi doream sa inceapa scoala, acu’ nu mai am chef, DELOC !

Una peste alta’ am impresia ca nu ma mai haleste lumea, ca poate am facut unele greseli problema fiind ca nu stiu ce greseli.

In fine, ultimu’ week’end l’am petrecut foarte „deampulea” …am stat si m’am jucat nba, pes, aoe si am pierdut timpu’ prin casa. Oficial imi bag pula, incepe scoala, incepe distractia ( sau nu).

Pace !

Lasă un răspuns

