Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Sssunt SssaSssait

Da, mai nou sunt sasait. A fost prima zi de scoala, am fost, mi’am luat cartile, si m’am carat pana la dentist, ca sa imi puna un fel de proteza in gura ( corector de dinti ca o proteza pt. batrani, nu ca alea cu chiestii de metal pe dinti). E foarte enervant, am vreo 4 sarme in gura care ma cam jeneaza, plus ca vorbesc sssasssait pt. ca nu imi incape limba in gura. Daca sssstati de vorba cu mine veti sssimti ca ssseman nitel cu Daffy Duck doar ca eu nu ssssscuip.

Una peste alta maine incepe distractia cu colegii, o sa fiu motiv de caterinca cu proteza mea o saptamana cel putin. Imi vina sa rad cand ma gandesc ca a inceput scoala, am vazut azi fetele(fetzele, dar si fetele 😀 ) noi, fetele vechi, fetele care nu aveam chef sa le mai vad si as mai departe :). In fine, maine ma revad cu profii, ma intalnesc cu unu nou cred, si cam atat. Noi sa fim sanatosi.

Pace. 🙂

Un răspuns la „Sssunt SssaSssait

  1. frigider Septembrie 16, 2009 la 18:44

    si io am avut de-aia…am avut 3 mai exact,prima mi-a scapat in wc,a2 am pierdut-o la munte si a ultima mi-a aruncat-o tata la gunoi din greseala.Pana la urma am ramas cu dintii strambi:D

Lasă un răspuns

