Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Am fost furat

Se zice ca nimeni in viata nu scapa fara sa fie furat( exceptand furtul politicienilor ) se pare ca mi’a venit si mie timpu’. Am fost furat. Cu ocazia asta vreau sa verific si eu sistemu’ politienesc din Iasi. Sa vad daca intr’adevar poate politia sa isi faca treaba. Am fost si am facut declaratii si restu acu’ astept sa vad daca se rezolva ceva. Cum am fost furat ? la scoala. Mi s’a furat telefonul, la scoala, din vestiaru’ salii de sport. Era un Nokia E51 cu care ma intelegeam de minune, ma multumeam cu el  i chiar era foarte bun :). Ei bine acu’ nu il mai am, si nici nu cred ca il voi recupera da’ daca il gasesc pe ala care mi l’a luat probabil imi voi cumpara un telefon ceva mai bun ceva mai bun 😀 . Toate ca toate,da’ daca ala care m’a furat vede asta ii urez sa isi hraneasca copchii cu banii scosi p telefonu’ meu. Mai am de scris asa ca revin :).

Si acum o melodie :

2 răspunsuri la „Am fost furat

  1. Pingback:Politia isi face treaba ( Sau nu? ) « Blog Prost…

  2. Pingback:Pace inainte de razboi « Blog Prost…

Lasă un răspuns

