Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Aroganta

Ceva oarecum nou gasit la mine, sunt arogant. Nu in toata dimensiunea cuvantului, as putea sa zic ca am ” accese de aroganta „. Nu pot sa zic ca ma compar cu Cornel, care se considera si el singur monument de aroganta, eu zic ca am accese de aroganta. Si nu cu  prieteni sau cu eu stiu alte persoane apropiate, is arogant (si uneori nesimtit) cu cei care cred ca pot si vor sa fie si sa para deasupra mea din diverse puncte de vedere. Pai nene nimeni nu ma calca in picioare, cam dupa asta incerc sa ma ghidez si nu voi crede decat cand mi se va taia capu'( si probabil nici atunci) in asa zisa vorba „Capul plecat sabia nu il taie”.

„Accesul” care m’a facut sa imi recunosc aroganta s’a intamplat intr’o ora de religie in care se pare ca mi’am pierdut un pic controlul si de la o simpla gluma am ajuns la ceva cam ciudat. Pe langa faptul ca  eu tratam situtia cu o raceala si o ” durere in pula ” oarecum caracteristica, incepusem sa dau si niste replici nesimtite pe langa gesturile asemanatoare, in timp ce profa se agita si din punctu ei de vedere pe buna dreptate ( colegi va amintiti? ). Si pe aici am gresit, ca femeia nu merita din partea mea asa ceva, mi’a luat un CD de pe banca pe care eu il folosisem sa fac o gluma nu chiar la locul ei ( dar care nu a fost interpretata ca o gluma si deci s’a ajuns la altceva ). Una peste alta totul a trecut, pana marti cand am iar religie mai trece timp si cred ca nu vor fi probleme :). Am cam intrecut masura(ceva caracteristic lui GregG, spuneam eu ca e cam neastamparat 🙂 ).

Cam asta’i. Pot adauga aroganta printre isnusirile mele secundare. Pace!

2 răspunsuri la „Aroganta

  1. Cornel Octombrie 9, 2009 la 19:08

    Where arrogance happens.

  2. Pingback:Arogant « Blog de nebun

Lasă un răspuns

