Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

De prin targ

Azi 11 octombrie e deja a 3a zi de sarbatoare la Iasi. De pe 9 pe 18 daca vreti liniste si pace Iasul nu e o alegerea potrivita. In schimb daca doriti aglomeratie, atmosfera tipic romaneasca cu manele si miros de mici ati gasit locu’ 🙂 .

Am fost si eu azi prin targ. Am fost si ieri. Ieri am fost la plimbare, la relaxare, azi am fost si mi’am rostogolit putin creierii prin carusel, am mancat Kürtős kalács, cozonacu ala specific bozgoresc, care nu e o delicatesa culinara da’ merge. In mare nu e nimic nemaipomenit, da’ in fiecare an, cand is „Sarbatorile Iasului”, trebuie sa iesi in oras sa te duci la carusel la concerte si la artificii, ca altfel nu esti iesean.  Una peste alta as vrea stau si la rand la Moastele Sfintei Parascheva, da’ cum incepe de maine scoala mi’am cam pierdut sansa, sau nu?

Cam atat, o noapte buna.

Lasă un răspuns

