Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Nervi

De cateva zile observ ca am o problema cu nervii. Am inceput sa am un fel de crize, ma enervez destul de repede si nu prea reusesc sa ma controlez. Am inceput sa ma cert cu mama, sa raspund cum nu raspundeam inainte si nu stiu ce se intampla. De vreo 3 zile ma chinui sa gasesc o tema potrivita pt. blog pt. ca cea veche nu imi mai placea. Ma enervez ca nu gasesc nimic, pur si simplu ma enervez. Cred ca totu’ a inceput de cand mi s’a furat telefonu’ sau nu stiu, nu stiu exact care ar fi motivu’, doar ca trebuie sa ma controlez. Imi trebuie un sprijin sau ceva de genu’ pt. ca singur vad ca nu se mai poate.

Totodata cred ca sunt indragostit, oare o fi si asta un motiv sa fiu nervos? 😀

6 răspunsuri la „Nervi

  1. Alex Octombrie 11, 2009 la 21:53

    as vrea eu…
    da’ asta depinde si de alte chestii

  2. Alina Octombrie 12, 2009 la 14:12

    Nu cred ca dragostea iti da nervi.. Dragostea iti da aripi 🙂

  3. Alex Octombrie 12, 2009 la 14:16

    deci am eu o problema…

  4. Alina Octombrie 12, 2009 la 19:30

    Cred ca da! Fii si tu mai calm, mai lasa de la tine… Eu stiu :-??

  5. Pingback:Autocontrol « Blog Prost…

Lasă un răspuns

