Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Unele femei sunt realiste

Greu de crezut?  Eu asta observ de aici. Adica sunt cam plictisit de toate fetele care zic ca nu: „eu nu caut unu’ cu „, „nu caut unu’ care sa ma scoata unde vreau eu”, „nu  ii trebuie la prietenu’ meu masina „( „mai ales de lux!!!” ) si binenteles ca „nu mi se pare normal sa ma tina in puf si sa faca doar ce ii spun eu”. Nu atac direct prin asta, doar ca ca asta se numeste ipocrizie nu? Pentru ca defapt voi visati la toate astea, si daca langa toate atributele de mai sus, tipul mai arata ca Brad Pitt, Orlando Bloom, Justin Timberlake, Usher, David Beckham, Cristiano Ronaldo, Adrian Mutu, Alex Velea sau mai stiu eu ce seximbol, gata asta e „Fat-‘Frumosul” visurilor voastre. Multe dintre voi afirmati tot ceea ce scrie acel DEF.

In fine, poate din cauza ca fetele cu care umblu au cel mult 18 ani ajung sa zic lucrurile astea, dar vreau sa deschid si niste ochi, sa ciulesc niste urechi etc. Fetelor, noi stim in mare ce vreti, mai greu e sa va facem pe plac. Deci, macar daca sunteti intrebate despre lucruri de’astea, nu mai negati, nu incercati sa ne pacaliti, ca va pacaliti pe voi ;). Si atunci cand va veti vedea langa unu care munceste pe santier, vine beat acasa sau tot felu’ de chestii de’astea, ganditiva ca ipocrizia a dus aici, si atunci, Unde va e ” Fat-Frumosul” ?

4 răspunsuri la „Unele femei sunt realiste

  1. Vanda Lizeh Octombrie 14, 2009 la 15:40

    ok, sunt de acord ca multe femei sunt ipocrite. dar nu stiu daca ai inteles postul meu. nu incercam sa spun ca alea sunt valorile de referinta pentru mine. nici ca pentru mine un criteriu de selectie ar fi valoarea masinii catindatului, nici ca am laptop roz, nici ca nu stiu sa-mi folosesc telefonul mobil.
    insa nu pot sa neg nu as alege niciodata sa-mi petrec viata alaturi de „unu care munceste pe santier, vine beat acasa” samd.

  2. Alex Octombrie 14, 2009 la 16:00

    @ Vanda Lizeh
    nu am considerat ca ai laptop roz, sau ca nu stii sa folosesti telefonu mobil sau chestii de’astea. Eu unul cred ca sunt niste valori de referinta pt femeile „cu fite”, genu de femei care apar la televizor. Sa spui ca femeile se ghideaza dupa acele sisteme de valori e ca si cum ai spune ca si barbatii se multumesc numa cu femei ca doar cu dive si restu nu mai conteaza.
    Tu ai afirmat niste aspecte pe care unele femei tin sa le nege. Nici eu nu pot sa spun exact ca am inteles sau nu postul tau,dar din ce am inteles am scos o ideea pt mine. 😀

  3. Pingback:Plini de voi « Blog Prost…

  4. Angella Ianuarie 22, 2010 la 20:23

    Dar si tu leai bagat pe toate in aceeasi oala….;) Intodeauna sunt si exceptii… pe alea dc nu le lauzi…???:))

Lasă un răspuns

