Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Autocontrol

Cam asta e problema mea in ultimu’ timp. Am o problema cu autocontrolul. Inainte reuseam sa imi stapanesc gesturile, replicile, emotiile etc. De la o vreme nu, cum ziceam si aici, sunt nervos.

Azi la scoala am inceput iar. Ora de biolegie, profa nu prea se impune, eu cu chef de panarama,Dragos si inca vreo 2 colegi dispusi sa mi se alature, multa energie pe care nu pot sa mi’o controlez se transforma in vorbe si zgomote care nu se mai opresc. Ma atentioneaza colegii ( MUIE! )  tot nu ma opresc. In fond, de ce m’as opri, adica eu daca vreau sa fac panarama fac panarama, atata timp cat profa ma plictiseste, materia nu prea imi place si ma plictisete si ea. Asa ca date’n cacat si nu imi mai spune tu mie ca sunt „culmea”, pt ca nu ma intereseaza. Si sa nu mi’o bagati pe aia „daca tu nu vrei sa inveti lasa’l pe altu’ sa o faca”. Pai mai obositule/obosito, daca in fata ta sta o persoana care nu stie sa isi faca ora intr’un mod interesant si atractiv, de ce sa nu incerc sa animez un pic atmosfera. Ma doare pe mine in pula ca tu te chinui sa tocesti niste chestii care oricum nu te ajuta, eu trebuie sa ma distrez si asta e mai presus decat orie alta dorinta de’a ta. (obositule/obosito),nu iti convine trasfera’te, sau transfera’ma pe mine(daca poti) pentru ca de oprit nu poti sa ma opresti. Si inca ceva voi aia care vi se spune ca sunteti invoiti pt toata ziua si voi tot va treziti  sa va duceti la scoala(sa mai lingeti in cur profii), ma cac pe capu vostru prost care nu e in stare de altceva decat sa reproduca niste propozitii citite de 10 ori acasa, ma cac pe voi, ma doare in pula ca nu vedeti postu asta, si daca il vedeti, ma doare in pula de asemenea, ma doare in pula ca ai note mai bune ca mine, pt ca asa sunt eu, MA DOARE IN PULA !

Accese ca astea au loc din exces de energie cred, din plictiseala si lipsa de autocontrol nu?Adica nu e singura data cand imi pierd controlu’ am inceput sa ma cert cu mama, cu copchilu( frate’meu) si astea nu le gasesc prea ok :D(asta ar fi defapt o adevarata problema).. Pur si simplu’ ma enervez.

Daca stiti sfaturi pentru autocontrol, sa mi le impartasiti, doar asa ca sa stiu, poate mi’ar prinde bine. Pace. 🙂

Un răspuns la „Autocontrol

  1. G.v.S Octombrie 15, 2009 la 22:29

    fa`tzi o laba frate..=))

Lasă un răspuns

