Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Plini de voi

Daca tot am inceput sa atac, macar sa imi fac „damblaua”.Poate ca m’am inspirat putin ideea lui Cornel.  Voi vorbi putin despre narcisism si despre cei ce pe care ii caracterizeaza.

Pentru inceput il exclud pe Cornel din seria acestor persoane. El e narcisist da’ de obicei el glumeste pe aceste aspecte, sau chiar are dreptate. De multe ori asta fac si eu asta pentru ca mi se pare amuzant sa „sufar de mine”. O.K. acu’ ca am eliminat ceea ce era in plus trebuie sa ma refer la subiectu principal. E vorba despre un tip , cu care mai discut pe yahoo. El nu e chiar fraier, il duce cat de cat capu’, poti sa porti o discutie cu el, asta daca nu vorbesti despre femei. Am uitat sa il trec in lista cu seximboluri din postu asta imi zice el ” in gluma” . Ei bine vere, tu vorbeai serios, te cred, ei bine si eu vorbeam serios, eu sunt de parere ca nici nu poti nici macar sa iti imaginezi ca te compari cu astfel de barbati, nu zic ca esti urat, nu zic ca nu stii sa te imbraci( si nu, nici nu iti fac avansuri ca nu is gay si nici nu sunt gelos sau iti port pica ), iti zic doar ca ai o parere exagerat de buna despre tine(asta e parerea mea). Cineva mi’a zis ” ba lu’ asta nu ii zice nimeni ca nu e chiar asa de  frumos”, nimic mai adevarat, atata timp cat te crezi la nivelu’ unor vedete, deja dai ori in nebunie, ori in prostie, ori am eu o problema. Asa ca atunci cand te uiti in oglinda, incearca sa te gandesti ca nu esti chiar atat de fenomenal pe cat de crezi.Repet ai o parere exagerat de buna despre tine, pe care altii nu o aproba, pentru ca ori nu te cunosc, ori te afisezi in fata lor asa incat sa aiba  pareri asemanatoare cu ale mele.

Acu pentru majoritate.Aia care se inchina in oglinda, aia ca se uita in oglinda de 100 de ori inainte sa plece din casa, si de 200 dupa ce pleaca. Ba nemaipomenitilor, nu sunteti chiar atat de nemaipomeniti, stiu ca e incurajator din punct de vedere psihologic sa crezi ca esti frumos, destept etc. da’ ramaneti cu picioarele pe pamant.

Pace!

2 răspunsuri la „Plini de voi

  1. Alina Octombrie 16, 2009 la 19:15

    Una e sa te simti frumos si alta e sa fii plin de tine. Parerea nea e ca daca te simti frumos, esti frumos…

  2. Alex Octombrie 16, 2009 la 19:40

    Uneori nu e chiar aceelasi lucru…una e sa te simti frumos si alta e sa te crezi 🙂 zic eu 😀

Lasă un răspuns

