Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Moment of silence

Probabil ati observat ca in ultima vreme scriu ceva mai mult. De o saptamana mai exact am devenit ceva mai activ. Am avut multe idei, am avut inspiratie si se pare ca am scuipat destul.

De azi observ o ca ideile mi’au cam secat, nu prea mai stiu despre ce sa scriu, ce sa sa scriu etc. Momentan am reusit sa fac sa imi mearga sunetu la PC’u meu „performant”, era mufa pusa prost si eu cum sunt prost, ma gandeam ca era ceva mai serios si nu mi’am dat seama. Asa ca in lipsa de idei, am „redescoperit muzica” sper sa imi aduca inspiratie, daca nu, asta e :D.

Las niste link’uri sa ascultati, ca sa nu va plictisiti :D.

Jat-Z – D.o.A o melodie care incepe sa imi placa din ce in ce mai mult, chiar daca demult nu mai o ar rapper. Jay-Z este considerat cel mai mare rapper, eu nu il consider, da’ imi place.

Ceva de la Eminem :D, tot timpu imi va placea :D.

Ceva mai de club

Ceva de la Justin, tot timpu printre preferatii mei :D.

Si in final luati de aici nu pot sa zic exact de ce imi place asa mult melodia asta, da’ imi place mult.

P.S. Titlul nu prea are treaba cu articolul. Insa presimt ca voi face o pauza de la scris asa cum voi face o pauza si la idei. Da’ nu promit nimic. 😛

Pace!

Un răspuns la „Moment of silence

  1. Cornel Octombrie 18, 2009 la 08:25

    Niciodata nu stii de unde iti vine ideea asa ca nu te arunca in afirmatii 🙂

Lasă un răspuns

