Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ore de lucru

Am observat de la un timp ca dorm tot mai tarziu noaptea. Ora 12 cel putin e ora de stingere la mine, care in combinatia cu trezirea la ora 7 in timpu’ saptamanii ca sa merg la scoala duce la oboseala. In fine asta e irelevant.

Ceea ce am observat este ca imi place tot mai mult sa lucrez noaptea. Stiu ca nu e sanatos pentru ochi, pentru cap, pentru multe, insa pur si simplu imi place. Imi place sa stau noaptea sa scriu pe blog, temele daca le fac le fac tot dupa ora 9 seara. Nu as putea sa aduc un motiv concret la aceasta afirmatie, poate pentru ca avand scoala dimineata, la pranz tin mai mult sa ma recreez. Si chiar asta fac: dorm, stau si ascult muzica, ma joc cu Cornel pe xBox, ies la plimbare, orice numa treaba nu. Pur si simplu’ nu am nici o tragere de inima. De scris pe blog deobicei tot noaptea/seara scriu si eventual programez postarile pe dimineata urmatoare, cert e ca ziua pur si simplu nu prea am inspiratie, sau daca am nu sunt in stare sa imi dezvolt o idee. Cand am chef sa imi fac o tema ( destul de rar) o programez tot noaptea (chiar daca se intampla sa stau pana tarziu in noapte sa termin).

Sincer sa fiu incepe sa imi surada din ce in ce mai mult ideea de a sta si a scrie ( pe blog, pe caiet oriunde) seara, in liniste, fara agitatie in jur si fara sunete de afara. Un coleg tocma’ ma intreba ” la ora asta se fac temele” pai dupa mine da, desi mamei nu ii convine, nici mie nu prea imi convine ca ma trezesc dimineata si arat ca un „zombie” la scoala, sau ca dorm cu capu’ pe banca, dar pana gasesc ceva care sa schimbe asta, nu prea am de ales.

Pace.

Un răspuns la „Ore de lucru

  1. Alina Octombrie 21, 2009 la 21:23

    Pai daca tu dupa amiaza dormi cum sa nu fii seara intr`o stare destul de buna? Normal ca te simti bine noaptea. Dar asta e doar o faza. Va trece… Depinde si de tine.

Lasă un răspuns

