Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Drama unui pseudoblogger

Nu, nu este vreo post scris de zoso despre vreun blogger pitic ca mine care moare de ciuda in fata tastaturii pe motiv nu este promovat de cei buni si ca daca ar fi promovat ar fi si el smecher. Nu, eu nu acuz pe nimeni ca nu am eu accesari/comentarii etc. asa cum se zice ca fac unii. Eu pot sa ma acuz doar pe mine. Asta e un post scris de mine, imi care imi prezint asa zisa „drama”. Stiu ca nu scriu bine, continutul blogului meu nu e chiar „suculent”, dar ma stradui sa fac ce fac cat mai bine.

Inspirat de postarea Ninei(Toane.ro) trebuie sa spun si eu ca pe blogul meu am nevoie de comentatori. Oameni care citesc sunt, dar am observat ca nu comenteaza. E adevarat ca unele postari sunt scrise ca si pentru sine, insa dupa parerea mea sunt si postari care pot fi discutate.

Care e de fapt problema mea? Ei bine am un timp de cand am inceput sa scriu zilnic si mai bine. Nu ma auto-apreciez, pur si simplu asa mi’au zis unii. Ei bine in timpu’ in care am scris mai mult, am observat ca au crescut accesarile, numaru’ de cititori toate cifrele (oarecum logic nu ?) pana la comentarii. E cam stresant sa cred ca vorbesc singur, ca oamenii citesc si nu spun nimic. Nu stiu care ar putea fi cauza, sau poate stiu: nu sunt comentat pentru ca nu stiu sa stimulez cititorii. Eu incerc, de la o vreme chiar ma stradui sa scriu cat mai mult si mai bine, incerc sa acopar cat mai multe teme de discutie, nu din foame de audienta si cifre, pur si simplu incerc sa aduc pe blog o mana de oameni care cu care sa discut diferite teme. Nu pot sa zic ca urmaresc in momentu’ de fata sa fiu un problogger asemeni lui arhi, piticu, visurat sau zoso , asta nu inseamna ca nu mi’ar placea sa ajung ca ei, da’ asta e alta poveste.

Prin aceasta postare nu cer promovare. Cer intr’un fel o mana de ajutor. Vreau doar sa stiu ce ar trebui sa fac ca sa strang oameni pe blog care sa comenteze, concret. As dori sa mi se spuna corect ce gresesc. De aceea exista pagina „Reclamatii, Critici” ca sa spuneti acolo cat de prost este blogul meu si din ce cauza.

P.S: In momentele de fata in vine sa renunt la blog, doar ca nu o voi face. Poate trebuie doar sa fac o pauza, sa ma recreez, sa fac altceva.


4 răspunsuri la „Drama unui pseudoblogger

  1. Nina Octombrie 21, 2009 la 09:07

    Buna Alex,

    Ma bucur ca te-am inspirat sa scrii postul acesta. Ai rabdare si vor veni si comentatori. Ca o prima regula, atunci când cineva iti scrie un comment ar fi bine sa-i raspunzi. Orice. Si el, la fel ca tine (noi) se simte bine când e bagat în seamă si va reveni.

    Straduieşte-te să scrii cât mai bine şi indeamnă-ţi cunoscuţii, prietenii să intre pe blog. Asta daca nu ai de gând să-i înjuri în postările tale. 😀
    Intra pe alte bloguri si acolo unde simti ca ai ceva de zis comenteaza. Când spun comentează nu mă refer la emoticoane sau fraze gen „Foarte tare!”. Ma refer la pareri argumentate despre subiectul cu pricina.
    Nu in ultimul rand, fa-ţi timp şi reciteşte articolul înainte de al publica. BTW, „defapt” se scrie dezlegat „de fapt”.

    Am observat că nu ai şi un HOME pe prima pagină. Dacă intru sa citesc despre tine, ca sa ma intorc la postarea curenta trebuie sa accesez arhiva sau calendarul şi pe mine mă enervează blogurile unde sunt nevoită să fac asta. sau macar un articole recente cred ca ar fi de folos.

    Mult succes!

  2. Alex Octombrie 21, 2009 la 15:14

    @ Nina
    1. Pentru HOME poti da click pe numele blogului si te va trimite pe pagina principala.
    2 Merci pentru tot ceea ce ai zis. Voi lua totul in scop constructiv.
    3. Multi cunoscuti intra pe blog, citesc da’ unii prefera sa nu comenteze.
    Raspund atat de tarziu la comentariu deoarece abia acu’ am ajuns de la scoala.

  3. Cornel Octombrie 21, 2009 la 18:04

    Hmmm. Ca sa creezi continut nu trebuie sa scrii neaparat zilnic. Trebuie sa scrii chestii care-i intereseaza pe altii. Crezi ca daca zoso s-ar apuca sa scrie ce scrie cabral ar mai avea atatia vizitatori? Un alt sfat ar fi sa incerci sa scrii doar in limba romana avand in vedere ca limba engleza o stapanesti rau spre deloc. Iar la limba romana iti trebuie atentie, multa atentie ;).

  4. Alex Octombrie 21, 2009 la 19:36

    @ Cornel
    Un titlu sau eu stiu o replica in limba engleza nu inseamna ca gata scriu in limba engleza nu ? cel putin asa cred eu. Intr’adevar am probleme cu limba engleza ce tin de atentie 😀 la fel ca si la Limba Romana.

Lasă un răspuns

