Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Politia isi face treaba ( Sau nu? )

Scriu postu’ asta cu intarziere, asa cum am apelat la politie cu intarziere, asa cum am descoperit cu intarziere ca mi s’a furat telefonu, asa cum am descoperit cu intarziere ca nu trebuie sa ai incredere decat in tine. In fine sa ma intorc la oaia mea. Prima parte pe aici.

Tocmai in ziua in care ma gandeam sa scriu un post despre cat de mult se implica politia intr’un furt dintr’o scoala, iaca ma trezesc cu domnu’ politai la care am depus plangerea la scoala. Ma salta omu’ frumos de la ora (discret) ma cheama in birou la directoare, ma intreaba oleaca de sanatate si trece la treaba. Eu ca un bun cetatean(” „) ii raspund la vreo 2, 3 intrebari si ma retrag linistit inapoi la ora. Omu’ aveam mai putina treaba cu mine, a venit dupa suspecti. Pe unu l’a gasit, de celalalt nu stiu cum sta treaba, celui ce l’a gasit  i’a inmanat 1 bucata citatie. Ideea e ca suspectu’ e cam futut, drumuri pe la sectie si altele.

Acu’ ca o concluzie. Politia isi face treaba sau nu? Ei bine as lasa la atitudinea altora sa spuna daca dupa 2 saptamani in care se cam uita toata povestea sa te trezesti sa vii si sa faci investigatii. Acu’ sa vad daca se rezolva. Ca sa pot merge pe ideea mai bine mai tarziu decat niciodata, as dori ca acum, ca au inceput treaba, sa mearga intins pana la capat astfel incat eu sa raman cu inima impacata ( pentru ca telefonu’ e logic ca nu il mai recuperez).

8 răspunsuri la „Politia isi face treaba ( Sau nu? )

  1. Cornel Octombrie 24, 2009 la 12:56

    Ar trebui să priveşti lucrurile cu o încredere ceva mai mare… Cine ştie, poate o să iasă bine.

  2. Alex Octombrie 24, 2009 la 18:52

    Poate o sa iasa bine, asa sper si eu. 🙂

  3. Taune Octombrie 25, 2009 la 17:20

    Și cum spuneam Poliția din România tot de CăCaT a Rămas 😐

  4. Alex Octombrie 25, 2009 la 17:27

    Cred ca toata lumea spune asta ;). Numa ca in situatia mea sper sa fie bine.

  5. Vanda Lizeh Octombrie 26, 2009 la 16:37

    chiar sunt foarte curioasa daca o sa-l prinda pe „instrainator”

  6. Alex Octombrie 26, 2009 la 18:11

    Si eu sunt curios, da’ ma resemnez cu faptu ca ori nu se rezolva nimic, ori se rezolva tarziu.

  7. Irina Octombrie 26, 2009 la 19:44

    Eu pot sa zic ca e deja ca si rezolvat. Hotul (hotii) s-au dat deja singuri de gol. Oricum eu sper sa se rezolve totul iar tu sa ai un telefon (eventual mai bun) sau cel putin o parte din bani. Te-am pupat

  8. Alex Octombrie 26, 2009 la 21:15

    O sa se rezolve cand va veni politistu’ la mine, sa imi zica ca cutare e vinovat si ce tre’ sa fac mai departe 😀

Lasă un răspuns

