Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Nasoale

Vestile bune nu vin in seara asta. Nu prea am apucat sa mai zic nimic in ultimu timp, chiar daca am scris. Am scris chestii mai putin relevante, cel putin asa mi se pare mie. Ce am  mai facut e la fel de irelevant.

Trec printr’o perioada cam proasta, proasta mai mult din punctul de vedere al vietii mele sociale. Dupa intamplarile de la scoala am inceput sa fie intr’o oarecare masura marginalizat de „cercu’ vesel”. Nicio problema, am inceput sa stau singur, si parca imi place, am inceput sa ma inteleg mai bine cu proria persoana, am inceput sa il imblanzesc pe Greg, si pur si simplu nu simt sa imi lipseasca ceva. De fapt mint, imi lipseste ceva, care m’ar face in momentu’ de fata fericit in adevaratul sens al cuvantului. As putea sa zic ca sunt singur, doar ca nu e adevarat, ma am pe mine si ma simt chiar bine cu mine. Pot sa spun ca mi’am facut o oarecare ordine in viata, incep sa stiu ce vreau sa fac pe viitor, ce am nevoie etc. Nu prea am chef de distractii, adica, iar gresesc, nu pot sa zic ca nu am chef, doar ca nu ma vad in stare sa ma distrez, nu prea am starea de spirit necesara.

Una peste alta’ trec printr’o perioada de oboseala. Nu ca as avea eu foarte mult de lucru sau chestii de’astea, doar ca imi fac un program cam prost, trezitu’ de dimineata merge e cam deranjand cand ca culc dupa miezu noptii regulat. Ca o consecinta, am rezultate proaste la scoala, note mici, ceva absente. Cheful de scoala e mai scazut ca niciodata, nu am chef sa invat, as vrea sa invat, da’ pur si simplu ceva nu ma lasa,mi’e lene, mi’e prea lene.

Peste vreo 2 3 zile voi fi altfel, cred asa ca nu va speriati, nu am nimic. Momentan ma delectez cu o bere, merge ca uns in situatia de fata.

Pace !

5 răspunsuri la „Nasoale

  1. Alina Octombrie 30, 2009 la 21:55

    Pana la urma iti place ca esti exclus sau nu? Ai zis ca da, apoi ca nu. Si daca stii ce iti lipseste de ce nu te completezi?

  2. Alex Octombrie 31, 2009 la 00:46

    @ Alina
    Am zis doar ca nu gasesc nicio problema in a fi exclus, chiar imi place. Nu e chiar asa de usor, nu e ceva ce tre’ sa completez la mine, cred ca intelegi ce vreau sa zic, daca nu mai ai o incercare 🙂

  3. Alina Octombrie 31, 2009 la 08:20

    E vorba de cineva de care ai nevoie. Am inteles din prima. Si atunci daca e asa ce nu cauti, de ce nu faci ceva?

  4. Alex Octombrie 31, 2009 la 12:31

    @ Alina
    nu e ca si cum ai culege un mar din copac. Nu crezi?

  5. Alina Octombrie 31, 2009 la 14:04

    Ba da… dar nu trebuie nici sa te necajesti ca nu rezolvi nimic.

Lasă un răspuns

