Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Sa nu uitati de mine

Mda… nu am mai scris de mult. De foarte mult. Motivu principal: probleme tehnice, mi s’a bulit pc’u si a trecut o luna pana am reusit sa fac rost de altu ( pt ca la ala vechi nu mai aveam ce sa ii fac).

Parca nu prea am chef de scris, da’ scriu asa, ca sa nu uitati de mine.

Ce am facut fara pc?  Probabil asta ar fi o intrebare potrivita, avand in vedere ca mai toata lumea foloseste pc’u in fiecare zi in ziua de azi. Ei bine am citit, am terminat o carte care nu mai citisem din ea de vreo luna cel putin, am citit Ion pt scoala si alte chestii mai scurte. Nu a fost chiar asa rau, un coleg mi’a imprumutat un Playstation 1, care de plictiseala merge perfect. M’am jucat cu Cornel pe XBox’u lui, am mai iesit pe afara, nimic prea interesant.

In fine, pot spune ca mi’a lipsit si faptu ca nu aveam pc…trecea ceva mai greu timpu’, erau momente cand nu mai stiam cum arata un blog si chestii de’astea. Aveam peste 1000 de posturi necitite cand m’am logat pe reader, prea multe despre Alegerile prezidentiale, speram( desi nu imi imaginam) ca s’au spus destule despre alegeri la TV si macar in blogosfera sa se abtina lumea oricum irelevant si cu cine a iesit presedinte, nu?

Altceva?… Incepe vacanta, de maine, cand dau teza la info  si nu prea am invatat nimic, si mai am si note proaste in catalog, si tre’ sa iau nota mare( aprox.8+ ), poate reusesc sa invat ceva pe „ultima suta”.

Cam cu atat v’am plictisit, a da’ un blog nou la blogroll, scrie si un coleg pe el, Vlad, cel care m’a ajutat cu header’u, de’asta l’am pus, cei care sunteti pasionati de subiect puteti sa va uitati. Gata.

Pace!

Un răspuns la „Sa nu uitati de mine

  1. Pingback:Tu poţi fi acuzat că stai prea mult la calculator? « Blog Prost…

Lasă un răspuns

