Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ce vreau sa fac in prima parte a vacantei?

Am inceput de ieri, continui azi. Vreau sa „devorez” cateva filme. Si cand zic cateva ma refer la 10 cel putin. In 2, 3, 4 zile nu ma deranjeaza.

Ieri m’am uitat la Harry Potter si Printul Semipur; abia acum am reusit sa il iau sa ma uit la el, destul de ok, specific oarecum pt seria despre tanarul vrajitor, avand in vedere ca am citit si cartile, astept si adaptarea cinematografica pt ultima carte, prima parte din film apare la anul, a 2-a in 2011 :D. Am inceput si trilogia Piratii din Caraibe, prima parte am vazut’o la tv de vreo 2 ori, restu partilor nu. Mi’am mai copiat si American Pie, The book of  Love,  ultimu film cu 50 Cent: Before I self Distruct.

In rest, astept sugestii daca aveti, prefer tot felu de genuri de filme mai putin filmele gen Twilight sau eu mai stiu ce super povesti de dragoste lipsite de actiune ( si cand spun actione nu ma refer la sex nebun si necenzurat).

A sa nu uit, tre sa ma uit si la „2012”, nu ca m’ar interesa in special cum arata sfarsitu’ lumii doar ca din ce am vazut prim traillere sunt niste efecte care nu trebuie ratate :D.

9 răspunsuri la „Ce vreau sa fac in prima parte a vacantei?

  1. Irina Decembrie 14, 2009 la 20:48

    helou coleguuu

    ce-ti sugerez eu (cel putin ce mi-a placut) Fighting / Never back down / Old Dogs si ar mai fi cateva pe care le-am uitat
    daca imi amintesc te anunt ^^

  2. Alex Decembrie 14, 2009 la 20:56

    Multumiri Irina 😀

  3. Andreia Decembrie 15, 2009 la 21:34

    final destination 1,2,3,4
    vazut ?

  4. Alex Decembrie 16, 2009 la 00:56

    nu da o sa ma uit sper 😀

  5. Cody Decembrie 16, 2009 la 16:47

    Incearca Van Wilder 1,2,3:))…..sami zici dak itzi plak…;)..bft…

  6. Alex Decembrie 16, 2009 la 18:29

    @Cody
    Inca o ceva pentru „colectie” 😀

  7. Cody Decembrie 16, 2009 la 19:50

    ;))….deci uitate;)….:))….mie 3 mia placut fresherman:D

  8. CronosS Decembrie 23, 2009 la 16:50

    Incep? :))
    1. How High (NEAPARAT)
    2.Soul Plane (cu snoop dogg si method)
    3.Big Stan(Rob Shnider)
    4.Don’t be a menace
    5.White Chicks
    6.Senseless (1998)
    7.Little Man
    8.Rush Hour 1,2,3… dupa ce le termini, zimi…..

    To Be Continued

  9. Alex Decembrie 23, 2009 la 16:56

    How High, il voi revedea;
    Big Stan am vazut;
    White chicks am vazut;
    Soul plane il il am da’ inca nu l’am vazut si restu tre’ sa le vad :D.

Lasă un răspuns

