Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Cum sa ti se futa un Craciun

Simplu’, primesti un cadou, un CD de exemplu, il deschizi si descoperi ca ai primit o carcasa goala. Asa a patit fratele meu, are 11 ani, si asa a patit, muie celor care au facut o astfel de greseala, MULTA MUIE!

Nu accept ca fratele meu sa pateasca asa ceva. Si totusi ce pot sa fac? mama saraca nu a pastrat bonu’, frate’meu e total stupefiat, eu am primit un pic mai multe cadouri decat el, nu ma lasa inima sa ma bucur de ele, aiurea, chiar foarte aiurea.

BTW, asa se poate omori un Craciun!

Update :

Frate’meu: „Pot sa zic ca am primit un cacat cu branza de Craciun!

Mama ma’si de viata!”

Vorbele unui copil de 11 ani, trecut prin destule, si totusi, pe langa limbaju nu prea adecvat, e TRIST !

4 răspunsuri la „Cum sa ti se futa un Craciun

  1. Andreea Decembrie 24, 2009 la 23:30

    deci..acum ai si tu un craciun mort. 😦

  2. Alex Decembrie 24, 2009 la 23:36

    Nu, nu e mort, pana acu a fost foarte tare, doar ca, nu pica deloc bine, Poate pentru frate’meu e mort, da’ el e mic, sper ca maine sa se bucure de altele:(, oricum aiurea, foarte aiurea 😐

  3. taune Decembrie 26, 2009 la 12:42

    cacat 😐 … dar sa nu uitam traim in romania 😐 la noi s-a inventat prostia 😐 ,

    P.S. cu ce era CD-ul ?

  4. Alex Decembrie 26, 2009 la 14:06

    @taune
    Frate’meu e fan Micheal Jackson si a primit un DVD cu el.
    Partea buna e ca azi a fost mama si frate’meu la magazin, si au primit banii inapoi :d, nu ma asteptam. Se pare ca frate’meu s’a mai inveselit. Oricum greseala nu prea poate fi iertata nici asa.

Lasă un răspuns

