Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

In 2010…

Ar trebui sa fac o serie de lucruri in 2010, lucruri care nu prea le’am realizat 2009. Ok, cre’ca ar trebui sa incepem:

  1. Cred ca in primul rand ar trebui sa imi gasesc o prietena, pentru ca is tanar si frumos :)) ( si modest :)) ) si ar cam fi timpul sa ma axez si pe partea asta a vietii mele.
  2. Ar trebui sa invat, da stiu ca am mai spus asta, numai ca de data asta as vrea sa pun in aplicare. Pur si simplu tre’ sa ma gandesc la scoala si sa incerc sa ajung la notele mari pe care le luam in gimnaziu. Trebuie doar sa imi pese ceva mai mult.
  3. La vara trebuie sa imi gasesc un loc de munca, la 17 ani cat o sa am asta ar trebui sa nu fie nici prea greu da’ nici prea usor, insa pur si simplu situatia ma impinge in a imi castiga singur niste bani. Nu ca m’ar da mama afara din casa, doar ca pur si simplu e vremea sa imi castig banii mei.
  4. Sa nu uitam de blog. As vrea sa scriu mai mult, sa „muncesc” mai mult la blog poate voi reusi sa strang aici o mana de oameni cu care sa discut regulat pe tot felul de teme. In special ar trebui sa imi gasesc o constanta in a scrie aici. Poate voi reusi sa si invat mai multe, despre cum sa scriu, etc.
  5. Sa nu mai fiu bulangiu, de fapt, cred ca nu ar trebui sa mai fiu egoist ( asta va fi greu). Pentru ca in mare parte imi pasa doar de mine, nu prea ma doare de probleme celorlalti, nu prea imi pasa de consecintele faptelor mele asupra celorlalti, si asta nu e chiar ok, nu?
  6. Ar trebui sa invat sa fac mai multe pe calculator, poate photoshop, flash si tot felu’ de chestii utile. Pentru ca mi se pare aiurea sa petrec foarte mult timp in fata PC’ului si sa nu stiu sa fac prea multe.

Si acu, cre’ca ar trebui sa pun o intrebare, celor care ma cunosc, poate pot ei sa completeze lista asta cu ceva, si dau update.

Cam atat, sa speram ca ati avut o petrecere de sfarsit de an asa cum v’ati dorit, alaturi de cei dragi, distrandu’va samd.

Un an nou fericit !

4 răspunsuri la „In 2010…

  1. Alina Ianuarie 1, 2010 la 10:53

    Da’ pe cine ai futut in cur si nu i-ai dat bani de esti bulangiu? 😕

  2. Alex Ianuarie 1, 2010 la 11:52

    @ Alina
    Haha, destul de amuzant doar ca am zis: „Sa nu mai fiu bulangiu, de fapt, cred ca nu ar trebui sa mai fiu egoist „. Si totusi tre’ sa raspund la intrebare, nu, am futut pe nimeni in cur, deci nu am la cine sa fiu dator.

  3. Pingback:To do « Blog de nebun

  4. Alina Ianuarie 3, 2010 la 16:34

    Ai cam început cu stângul planurile astea de viitor… treaba ta 🙂

Lasă un răspuns

