Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Revelion

Da…m’am trezit de mult, nu am fost prea beat asnoapte, da’ nici treaz, in fine. Incepem.

A fost revelion, a fost distractie, a fost fost mancare, a fost bautura, da’ a trecut, suntem in 2010, sa speram ca va fi bine. Sa incepem din nou.

Am facut revelionul la o pensiune, impreuna cu niste colegi si prieteni, acolo mai erau niste grupuri, prin care am dat de alti cunoscuti. A fost mai greu cu incalzirea, pentru mine si grupu’ cu care am venit poate, pentru ca, altii s’au chiar supraincalzit inainte de vreme. Este cred un sport extrem, sa organizezi revelioane, ca patron de pensiune. De ce? Pai un exemplu: ieri, la petrecere, pe la ora 11 deja era nevoie de o salvare pentru un tip care se aventurase cam mult in alcool. Alt exemplu, daca se aduna adolescenti, sunt sanse mari sa apara droguri, drogurile inseamna riscuri deci, banuiesc ca intelegeti. Nu stiu cat de confortabil te simti cand auzi ca este la petrecerea ta un vitez crede ca poate sa se bata cu 3 sticle de vin si juma’ de sticla de Jack si sa ramana in picioare. Sau ca se ruleaza foite, foite in baie de 2 ore si smecherii nu se potolesc.

A fost cam greu cu muzica la inceput, lumea statea jos, da’ pana la urma s’a dat drumu si la dans si a fost frumos. Am platit 100 de lei si nu pot sa zic ca regret neaparat vreun ban, am baut indeajuns, am mancat (nu prea mult, da’ la un moment dat nu mai aveam chef de mancare), m’am distrat, am intalnit persoane dragute din celelalte grupuri, ce alte pretentii sa mai fac? :d

O concluzie ar fi, ca si un om care il vezi prima data in viata ta, de revelion e pritenu’ cel mai bun. Ii pui o melodie misto, si iti da’ de baut toata noapte. Si anu trecut, am avut noroc sa stau de revelion cu oameni pe care ii cunosteam pentru prima data si e destul de ok. Cred ca asta inseamna cu adevarat simti sarbatoarea, cand te feliciti cu toata lumea nu conteaza ca nu il cunosti si de’astea :D.

In fine, pentru a sfarsi aceasta postare, sper doar din nou ca acesta va fi un an mai bun, din toate punctele de vedere.

2 răspunsuri la „Revelion

  1. Pilif Ianuarie 21, 2010 la 15:09

    Să ştii şi tu că drogurile nu inseamnă riscuri. Alcoolul inseamnă risc.

    Din articolul tău reiese ca salvarea a venit la oamenii care beau, nu la oamenii care rulau.

    pace. 🙂

  2. Alex Ianuarie 21, 2010 la 15:34

    Alcool + droguri = „mort” zic asta din proprie experienta din pacate.
    Oricum din ce zic si eu si tu, si alcoolul si drogurile sunt riscuri, sper ca din asta sa nu reiasa ca incurajez tutunul :))
    BTW, si alcoolul si tutunul,si cafeaua, si „iarba”, si „coca” sunt droguri, s’ar putea subintelege :).

Lasă un răspuns

