Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Presa de sport din romania

Am realizat cam tarziu cat de prosti sunt. Pe langa comentatorii de fotbal cu greseli de dictie, gramatica si chiar greselile ce tin de numele jucatorilor si echipelor, cei de pe ProSport o comit la capitolul Baschet din NBA.

Cum? Pai ii pocesc numele unui jucator. Dupa cum se vede si in imagine acel Bosch ( coincidenta face ca acesta sa fie numele unei marci de Unelte ) este de fapt Chris Bosh. Greseala asta a fost facuta, ” anu trecut”. Cineva, mi’a luat’o inainte si le’a spus idiotilor ca au gresit. ( asta pe site’ul celor de la boom) Aia au corectat da’ tocmai am descoperit ca cei de la ProSport nu s’au mai  obosit sa corecteze.

E o problema mai des intalnita la noi. Baschetu’ din NBA e mai putin mediatizat la noi. Cei de la ProSport in parteneriat cu cei de la Boomsport incearca sa tina lumea la curent da’ sfarsesc prin a uita sa se tina ei la curent. De exemplu‘ ar trebui sa stie ca Allen Iverson s’a intors din Decembrie 2009 la echipa la care s’a consacrat, Philadelphia 76ers, dupa ce a dat o tura pe la Denver Nuggets si Detroit Pistons. Deci in acel articol  este vorba de fosta si mai ales actuala echipa a lui Iverson. Altceva, Carmelo Anthony nu a mai jucat de o saptamana fiind accidentat, asadar nu vad cum a putut fi eclipsat in meciu de pe data de 5 ianuarie, daca el nu a jucat, nu?

Cand am scris prima data despre NBA, am facut si eu greseli, care mi’au fost imediat aduse la cunostinta, cu dovezi, asa cum fac si eu acu. Ei bine eu am corectat. Mi’a fost cam rusine de gafele facute atunci, mai ales fiind fan al baschetului din NBA si stand la curent cu toate noutatile. Problema e alta, banuiesc ca oamenii care scriu prostiile alea sunt platiti si totusi continua sa greseasca, pentru ca nu e prima data.

Oare lor nu le e rusine, e chiar atat de greu sa te documentezi serios inainte sa scrii ceva?

Update:

Ca sa dovedesc ca idiotii continua se greseasca, uitati. Este vorba de meciul Orlando Magic – Miami Heat jucat pe 06 ianuarie. Rashard Lewis nu este rezerva asa cum zic ei. Ci e titular cum se vede si pe site’ul NBA. Lasa, ca romanii nostri stiu mai bine.

Lasă un răspuns

