Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Leapsa de inceput de an

Am citit prima data la nina pe blog, dupa care am cerut si eu o invitatie sa raspund la urmatorul chestionar. Asadar.

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la 18 şi scrieţi aici al 4-lea rând.

…”cuminte ca un catelus, principiile generale ale calculului diferential. Partea”…..

2.Fără să verificaţi, cât e ora?

16:48

3. Verificaţi!

17:10

4. Cum sunteti imbracat(a)?

Blungi albastri si un pulover de acceeasi culoare doar ca mai inchisa.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

M’am uitat la rezumatele meciurilor din NBA.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului?

Niste zgomote de la televizor.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?

Acu’ o ora am fost cu o colega sa isi cumpere ceva.

8. Ce aţi visat ieri noapte?

Nu prea pot sa imi amintesc ce visez. Ce imi amintesc de noaptea trecuta sunt niste imagini fara sens care nu pot sa imi dau seama ce reprezentau.

9. Când aţi râs ultima dată?

Cu o ora in urma.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii în care sunteţi?

Un tablou cu fratele’meu in clasa 1, un ceas cu pendula, un ceas electric si atat.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

Sampanie.

12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?

Road Trip.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

Sincer nu. Sau nu imi amintesc.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

E interesant, ca altfel nu raspundeam la el. Totodata e si oleaca ciudat.

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă!

Descoperirea lui Alfred Nobel, dinamita, a fost la inceput in constructii. Primele constructii impresionante efectuate cu ajutorul dinamitei sunt considerate Canalul de Suez si Canalul Panama.

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiţă?

Cam devreme sa ma gandesc la asa ceva. Andreea sau Ana probabil.

17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?

Mihai 🙂

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

Nu si nici nu as avea de gand sa ma stabilesc in strainatate.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului

In sfarsit ai venit.

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?

Rautatea oamenilor.

21. Vă place să dansaţi?

Da.

22. George Bush?

Sa fie sanatos.

23. Ce aţi văzut la televizor ultima dată?

Probabil stirile, din sport :-?.

Cei care vor sa primeasca aceasta leapsa si sa o duca mai departe sunt liberi, ca sa dau niste nume as putea sa zic ca o dau mai departe lui Cornel si Fetelor. Nimeni nu e obligat sa raspunda :D.

2 răspunsuri la „Leapsa de inceput de an

  1. Pingback:Am fost plesnit « Blog de nebun

  2. Pingback:O altă leapsă. « Blog deschis

Lasă un răspuns

