Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Una, alta

De vreo 2 zile cre’ca tot zic sa scriu pe blog. Au fost chestii care m’au retinut ( in mare parte lipsa de chef sau inspiratie, da’ ar mai fi si altele).

Pentru inceput cre’ca duc o oarecare de lipsa de inspiratie in ultimu’ timp. Am subiecte despre care as vrea sa scriu, da’ subiectele alea nu reusesc sa le dezvolt asa incat sa reusesc sa transmit un mesaj coerent. Macar am mai scris cate ceva pentru Fapte bune-Fapte rele :D. Am umblat pe net destul de mult, am mai comentat pe ‘ici pe ‘colo, am citit mai multe articole, ca sa treaca timpu’.

Am avut si scoala, am fost destul de tocat aici, am dat multe teste, 2 teze, ascultat, multe teme(sa nu credeti ca le’am facut), chiulesc iau note mari si mici, ca la scoala. Acu’ am dat toate tezele, teste nu stiu daca mai dau ( sau nu stiu daca mai apar la ele :-” ) tre’ sa imi rezolv situatia la matematica, cre’ca e singura materie la care am cu adevarat probleme, in rest rutina si aici.

M’am bucurat de vreo 2 jocuri de baschet saptamana asta, am jucat la scoala, la ora de sport, pana m’am saturat (aproape). Am simtit si niste repecusiuni, da’ asta e, eram prea „pofticios” :D.

Am fost aseara la opera, de fapt am fost la o opereta ( ei da am aflat ca este o diferenta). Tin sa scriu despre asta pentru ca a fost frumos, am fost pentru prima data la asa ceva si pot sa spun ca m’am distrat teribil :D. Ca sa intru putin in detalii spun ca am fost la opereta Liliacul de Johann Strauss. De ce m’am dus? Profesoara de muzica ne’a facut o propunere pentru cine vrea sa se duca, am vazut ca merg mai multi colegi si am zis sa merg si eu sa vad „care e treaba” cu opera, care da’ este un loc la care merg numa’ oameni culti, „personaje de vaza” etc etc (BULSHIT). Nu cred in mod expres asa ceva pentru ca am vazut acolo persoane care vin doar ca sa se creada culte cand de fapt au mari probleme cu cultura, in fine, irelevant. Nu o sa stau sa va povestesc acu’ toata opereta, vreau sa spun doar ca pe langa hazul pe care l’am facut pe marginea interpretarii personajelor ( pentru cei care nu stiu opera sau opereta, amandoua reprezinta un „teatru’ cantat”, sunt momente in care un actorii canta un cuvant prelunging o silaba foarte mult, ei bine asta m’a amuzat pe mine in unele situatii), povestea in sine a fost amuzanta. Experienta asta as vrea sa o repet cand am ocazia, pentru ca nu e chiar un timp pierdut cand te distrezi, mai ales ca mergand cu scoala am si beneficiat de reducere la pret :D. Alt aspect notabil ar fi pentru cei care spun ca a murit teatrul, opera si chesitiile astea. Ei bine eu spun ca nu este asa, sunt oameni care inca merg la opera ( nu era sala plina da’ nici locuri libere nu erau prea multe, altfel spus aproximativ 70% din scaune au fost ocupate, din ce am vazut eu) sunt oameni carora le place sa mearga sa vada si o piesa de teatru presupun. Adolescenti ca mine, pensionari, tineri, parinti si copii, mai toate varstele :D.

Nu prea am reusit sa ies, a fost o perioada in care vremea te cam lasa rece. Vad ca pare sa fie mai bine, suntem abia in ianurie, mai este o luna si jumatate de iarna calendaristica si la mine la Iasi ninge iar :D. Imi mai ocup timpu’ ascultand ore de muzic sau jucand Counter Strike doar asa ca sa treaca timpu’.

Sambata tre’ sa ajung la olimpiada la fizica, m’am „abonat” sa merg di’nainte de vacanta, nu stui exact de ce, anul asta imi place mai putin materia la fizica ( cel putin pana acu’). Nu mi’am facut timp sa ma pregatesc, va trebui sa dau o privire pe ultima suta de metri asa cum vad ca obisnuiesc sa fac in ultimu’ timp. Dupa asta cre’ca o sa imi fac timp sa mai citesc cate ceva, poate o carte 2, ca ar cam fi timpul, plus ca tre’ sa citesc pentru scoala.

In alta ordine de idei ma aproprii de vacanta dintre semestre, e o vacanta de numai o saptamana da’ e bine. Ma apropii de tot felu’ de evenimente, sper sa fiu sanatos sa am parte de ele.

Pace 😀

2 răspunsuri la „Una, alta

  1. Dragos Ianuarie 15, 2010 la 15:08

    La insistentele autorului ..m-am decis sa „comentez” articolul acesta:-? Sa incepem cu jocurile de baschet…:)) I-am invatat putin pe colegii nostri ce inseamna baschetul:)) ( sa ne laudam putin totusi).. Iti dau dreptate cu opera ..multi se duc pentru ca vor sa dea impresia ca sunt oameni culti…dar o cam dau in bara cand aplauda la fiecare scena putin mai amuzanta..asta ar fi una. Posibil ca oamenii sa mai vina, elevii in general, ca si noi, pentru ca nu au note la muzica:)) vacanta …ce frumos suna :X chiar daca e scurta…orice perioada in care nu se face scoala este bine venita…Sa zicem ca mi-am dat si eu cu parerea cu privire la articolul tau , cel putin din respect, tu te chinui aici sa scrii …depui un efort, macar atat sa fac ..sa imi dau cu parerea. Cred ca toti ar trebui sa faca asa:-? citez : ” pace”

  2. Alex Ianuarie 15, 2010 la 15:24

    Asa, sa vedem poate iti mai urmeaza careva exemplul :-?.
    @ Dragos, intr’adevar, am uitat’o pe aia cu aplaudatu’, mari dobitoci :))

Lasă un răspuns

