Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Despre relaxare

Am venit cam ravasit azi de la scoala. Unu din motive ar fi ca am avut Sportu’ ultima ora, exercitii pentru forta, baschet, m’am cam rupt. Nu trec nici printr’o perioda prea buna la scoala. Sunt dezamagit de rezultatele mele, nu reusesc sa ma mobilizez sa invat, unde ma scot, unde o comit, in fine asta a fost o introducere.

Ideea postului este cum zice si titlul despre relaxare. Ma consider in general o persoana relaxata, da’ cand sunt stresat nu pot sa zic ca am o anumita strategie, pentru a ma destresa, a ma relaxa, a ma odihni, etc. In general ascult muzica. Ce muzica? E un subiect interesant pentru ca citeam si auzeam despre oameni care se relaxeaza ascultand Heavy Metal.  Eu in general ma relaxez ascultand muzica mai putin zgomotoasa din genuri variate. Asta tine si de starea de spirit pentru ca uneori ma relaxez ascultand rap, alteori trance. Se mai intampla sa ma destresez jucand baschet, asta se intampla mai ales vara, cand puteam sa joc baschet cand aveam chef, acu, joc numa’ martia si joia la ora de sport. Pe langa baschet, un mod de a ma relaxa si descarca este si scrisu’ pe blog. Ca si acum :D.

Intrebarea din final e evidenta, voi, cei care cititi, aveti o oarecare strategie de relaxare? Orice. Sunt care dupa o saptamana grea se gandesc la un maraton de filme si popcorn, altii la 2 nopti pierdute in club, etc. Sa vedem, care e mai inventiv :D.

8 răspunsuri la „Despre relaxare

  1. Cornel Ianuarie 19, 2010 la 20:41

    Nu cred că am vreun mod de relaxare:-?

  2. Alex Ianuarie 19, 2010 la 20:43

    Hai ba, tre sa fie ceva, ce obisnuiesti sa faci ca sa te relaxez. Fa un efort si amintesteti 😀

  3. CronosS Ianuarie 19, 2010 la 21:42

    Nu e nimic mai relaxant decat sa stai intins in pat, uitandu-te la o comedie buna…:X (eu acuma fiind cu dureri de picioare, febra musculata, etc)

  4. Vlad Ianuarie 19, 2010 la 21:56

    De acord cu Cronos, ca sa ma relaxez eu imi deschid winampu pun un Coldplay sau .. muzica mai lenta.. si deschid Photoshopul :).. sau daca nu am chef de astea ma uit la desene animate vechi gen viata cu louie

  5. Alex Ianuarie 19, 2010 la 22:06

    @ Cronoss
    Inseamna ca esti la „terapie intensiva” :)).
    @ Vlad
    Asta cu desenele mai merge si la mine din cand in cand.
    Oricum in cazuri extreme ma intind oleaca in pat 😕 😀

  6. Alina Ianuarie 20, 2010 la 09:37

    eu dorm sau stau in pat si ma uit pe pereti si ma gandesc la tot felul de chestii. sau ma uit la louie. sau citesc ceva amuzant. sau ma uit la ceva amuzant, sau doar ascult muzica. pfff depinde de situatie. de ce fac inainte. 🙂

  7. Cornel Ianuarie 20, 2010 la 11:59

    Hmmm. Poate somnul. Da` nu ma relaxeaza. Doar ma rupe pentru cateva ore cat le dorm de realitate.

  8. Pingback:Relaxare « Blog de nebun

Lasă un răspuns

