Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Ce se mai citeste?

Nu ma consider un ” soarece de biblioteca”, da’ din cand in cand imi place sa citesc, daca gasesc ceva care sa ma atraga si daca reusesc sa am starea de spirit potrivita. Pana acu’ nu pot sa ma laud cu stiu eu prea multe carti acumulate. Am citit in urma cu cativa ani Jules Verne, vara asta ce am mai citit Idiotul, cu ceva timp in urma am mai citit si Codu’ lui Da Vinci si cam atat cred. Nu imi mai amintesc.

Sunt destul de curios. Ce se mai citeste in ziua de azi? La carti ma refer, nu la ziare si reviste de genu’ ” Bravo, Girl! „. Am de gand sa ma apuc de curand sa mai citesc cate ceva si pe langa de ceea ce am de citit la scoala, as vrea sa bag si niste carti asa pentru mine. As mai cauta ceva de Dostoievski, mi’a placut Idiotul, chiar daca am citit cele 2 volume de la adevarul in mult timp, avand in vedere ca am facut o pauza lunga de cel putin o luna dupa care am terminat de citit.

Asa ca ma puteti ajuta? Pe langa „The lost symbol” a lui Dan Brown, nu mai stiu ce as vrea sa citesc. Si eu nu citesc ” twilight” (evident cartile dupa care s’au facut filmele). Tre’ sa mai dau o tura prin Diverta, Carturesti cred. Sa vad ce carti mai sunt pe rafturi.

Initial am vrut sa imi iau de la Adevarul, Avarul de Moliere da’ a uitat mama sa il mai ia 😦 . In rest, am prin „biblioteca” Aventurile si Memoriile lui Sherlock Holmes si cred ca voi incerca sa le dau o tura :D. Mandrie si prejudecata tot de la Adevarul. Pe langa asta as vrea sa mai citesc si ceva „nou”.

Asadar, daca mi’ati dat sugestii la filme, poate puteti si aici, hai sa vad :D.

11 răspunsuri la „Ce se mai citeste?

  1. Cornel Ianuarie 20, 2010 la 19:47

    I-aţi „Simbolul pierdut” să mi-l dai şi mie :D.

  2. Alex Ianuarie 20, 2010 la 19:51

    @ Cornel
    Punem bani 50-50 :)). Ca e o gramada de bani :)).

  3. Cornel Ianuarie 20, 2010 la 21:03

    Ţi-ai găsit. Eu mi-o cumpăr oricum. Dar voiam să o citesc mai repede :).

  4. Alex Ianuarie 20, 2010 la 21:29

    Bun, atunci mi’o imprumuti tu :))

  5. Oncolour Ianuarie 20, 2010 la 23:35

    :)) cum ar spune vedetele, am citit „alchimistul”. Dar Paulo Coelho nu e un scriitor atat de interesant incat sa ti-l recomand decat daca iti plac cartile plagiate si destul de siropoase, totusi am citit mai multe din cartile sale si sunt interesante. In rest … banuiesc ca ar trebui sa citesti ce crezi ca te reprezinta .. ti-as recomanda carti de viata si dragoste cum ar fi „La rasruce de vanturi”, „Pe aripile vantului”, ” Scrisoare de dragoste” sau mister „Sherlok Holmes”. Dam Brown e totusi un scriitor cred ca pe gustul tau deci ai putea incepe prin a citi cat mai mult de la acest scriitor. Daca iti plac aventurile fantastice si „O lumea disparuta” mi s-a parut buna dar … asta acum ceva anisori. Ah .. si Agatha Christie – Ucigasul ABC este pt cei care prefera ceva in legatura cu detectivi. 😀 Revin.. Sunt multe carti bune chiar mai bune. asta este tot ceea ce imi vine in cap acum. Ah .. si Stephen King scrie iar niste carti cu un iz fantastic chiar frumoase… dintre care Christine e una din preferatele mele.
    Ziua buna ! :*

  6. Oncolour Ianuarie 20, 2010 la 23:37

    Shogun e despre cultura .. deasemenea interesanta dar lunga … depinde de gusturi 😀

  7. Alex Ianuarie 21, 2010 la 14:27

    @ Oncolour
    Mi’a placut Stephen King. Mister, S.F. si chiar horror, Mobilul a fost o carte buna :D. „Carti despre viata si dragoste”… no way, nu sunt deloc fanul genului :)). Am luat odata de la biblioteca ceva de Agatha Christie da’ nu am reusit sa citesc, cre’ca a fost prima carte care am imprumutat’o si nu am reusit sa o citesc. Nu stiu exact de ce. Oricum merci sugestii 😀

  8. Dragos Ianuarie 21, 2010 la 16:55

    Hai sa iti dau si eu o sugestie ..nu stiu cat ai sa intelegi din ea …nici eu n-am inteles chiar foarte bine tot…Divina Comedie , e foarte faina asa…e scris in poezie ..are 3 parti , infernul , purgatoriul si paradisul.. e destul de interesanta . Si probabil e genul tau , stiu ca iti plac chestiile astea…vezi si tu , daca o citesti sa imi zici ce parere ai 😀

  9. Alex Ianuarie 21, 2010 la 19:47

    @Dragos cre’ca tre’ sa mi’o imprumuti :))…sau o caut la biblioteca 😕

  10. Claudiaa Ianuarie 22, 2010 la 19:17

    Eu iti sugerez sa citesti autorii romani . Gen : Florin Lazarescu , Lucian Dan Teodorovici, Dan Lungu .Cartile le gasesti in Librarii sau Mall- Carturesti , Diverta:-?. Preturile vor fii diferite . Poti sa incepi sa citesti ceva de Mircea Eliade: La tiganci , Romanul adolescentului miop , Romanul indian : Maytrei , Sarpele … si multe alte opere . Sigur o sa te impresioneze unul dintre acesti autori . Daca mai ai nevoie de sugestii , oricand te pot ajuta ; *

  11. Alex Ianuarie 22, 2010 la 19:20

    @ Claudiaa
    La tiganci am citit, am avut la scoala, foarte interesant. Ma tenteaza „Romanul adolescentului miop” 😕 🙂

Lasă un răspuns

