Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Fetele innebunite de sport(ivi)

Aseara am fost la Liceul Miron Costin din Iasi, sa vad niste meciuri de baschet intre licee. Un fost coleg juca si eram si eu curios sa spionez posibila concurenta :)) din anii urmatori. In fine mai putin important e asta. Hai sa incerc cu o alta introducere.

Eu am o parere despre femei si interesele lor in legatura cu sporturile. Aici vreau sa ma axes in special pe sporturile de echipa ce implica barbati. Nu ma refer la femeile care practica sporturi de performanta. Nu exista femei microbiste ( parerea mea) sunt doar neveste de fotbalisti sau „putze” care vor sa apara „pe sticla” folosindu’se de imaginea acestora. Nu pot sa cred ca sunt femei carora sa le placa fotbalul, sunt femei care sunt innebunite de Mutu, Beckham sau C. Ronaldo, lor nu le place fotbalu’, ci fotbalistii. Si cam aici vroaim sa ajung, pentru ca ieri eram acolo in sala de baschet si tot auzeam pareri despre adolescentii de varsta mea care erau pe teren, as putea chiar sa precizez ca nu erau pareri care sa ma faca gelos :D.

Asadar am observat ca fatucile, sau chiar copilele de vreo 14 15 ani (mda m’am ajuns si eu acusi la 17 ani si rad de aia mai mici :)) ) au venit sa vada baschet in speranta poate se vor indragosti de vreun Zac Efron (alias Troy Bolton) autohton. Si aici eu am o problema, de ce, ca femeie/fata etc, vii sa vezi niste barbati cum alearga dupa mingi, transpira, put si injura de mama focului. Astea nu is chiar niste fapte pe care femeile ( din ce stiu eu) nu le prea suporta la un barbat/baiat?

Fetelor, sfatul meu, daca vreti sa vedeti barbati frumosi, frecventati si voi mall’urile, discotecile, cafenelele. Aici barbatii vin majoritatea bine aranjati, frezati, parfumati, bine imbracati etc :D. De ce sa va curga ochii dupa niste tipi transpirati pe un teren de baschet/ fotbal/ tenis s. a. cand puteti sa va uitati dupa ei in alte parti 😕 .

Sa nu credeti ca sunt gelos pe fotbalisti …(ups stati, ca sunt ipocrit, E LOGIC SA FIU GELOS  pe unii fotbalisti) da’ nu vreau sa ii atac pe ei. Si mie imi place sportu’, practic si fotbal si baschet cand am ocazia, da’ ma gandeam asa, de ce se inghesuie fetele la asa ceva. Fotbalistii si alti sportivi sunt si ei frumosi, la conferinta de presa sau oricum dupa ce se aranjeaza si ei putin…

Vreau sa vina niste fete sa imi explice aceasta oarecare obsesie :D…haideti ca nu va musc 🙂

19 răspunsuri la „Fetele innebunite de sport(ivi)

  1. Alina Ianuarie 22, 2010 la 18:52

    hmmm.. acest subiect necesita timp. adica sunt pareri si pareri. eu personal, am mai multe idei despre fetele de genul 🙂

  2. Alina Ianuarie 22, 2010 la 19:03

    un motiv ar fi faptul ca sunt cunoscuti si pe deasupra efectul ala de turma. daca una il place pe un fotbalist si ii spune si alteia, aceea zice si ea mai departe si tot asa… un alt motiv e: unde gasesc ele atat de multi barbati pusi la un loc daca nu pe un stadion si mai au si prilejul sa se dea in spectacol si sa fie remarcate… oricum… si barbatilor/baietilor le place sa fie admirati si incurajati de femei/fete. cred ca voi mai reveni.. acum nu`mi dau seama daca mai am ceva de zis.

  3. Claudiaa Ianuarie 22, 2010 la 19:07

    Tema pe care ai abordat-o este foarte simplu de explicat . Acele fete de 14-15 ani , (varsta poate sa difere) , se duc la acele meciuri pentru a vedea diferite persoane . In Mall de exemplu daca vezi un baiat dragut nu poti sa te duci la el si sa il intrebi ” Hei . Ce faci ? Nu imi dai id tau ?” :))) . e cam penal . Asta a fost un exemplu banal . Pe cand pe terenul de fotbal , baschet , fetele se pot duce sa ii felicite pe baieti , astfel fiind o modalitate mult mai simpla de a intra in vorba cu ei . Hmmm . Multe fete apeleaza la metoda asta . Oricum nici una dintre ele nu mi se pare potrivita pentru o fata . Ea sa se duca sa caute baieti , si sa se bage in seama . Daca e sa vorbeasca cu baietii , pot apela la alte modalitati dar nu cele spuse mai inainte. Kiss Dj Ando :)) >:D<

  4. Alex Ianuarie 22, 2010 la 19:18

    @ Alina
    „baietilor le place sa fie admirati si incurajati de femei/fete”…da, asta imi place. Si facem cat mai multe ca sa iesim in evidenta ( sa ne aratam barbatia) inclusiv sa transpiram :))
    @ Claudiaa
    cred ca fetele ar trebui sa se faca remarcate, eu, daca as fi fata, as astepta ca baiatul sa vina sa se bage in seama si nu invers. 😀

  5. beea Ianuarie 22, 2010 la 19:34

    hai ca nu sunt asa puturosi , transpirati si cum spui tu:)) . cel putin..al meu se spala dupa fiecare meci:))..nici eu nu pot sa`mi explic de ce ne plac fotbalistii..ar trebui sa stau putin timp sa ma gandesc:-?..dar..ne plac:-??

  6. Angella Ianuarie 22, 2010 la 19:35

    hai ca mai convins pana la urma…:)) Mai baiete tu ai cv cu saracele fete…;)) eu tiam zis… mie mutu mi se pare „cocalar” si sunt baieti cara arata mult mai bine ca ronaldo si nu se lauda asa…:) eu una nu prea ma uit la fotbal decat daca ma uit odata cu fratemiu (care e disperat dupa asa cv)… Si eu ma duc la meciuri… Adica eu sunt in galeria clasei…:D nu lipsesc de la un meci… dar asta nu inseamna ca ma duc sa vad ce colegi am sau cum put ca asta vad si in clasa…:)) daca fetele alea sau dus sa admire sosia lui zac efron… Le asteapta o meserie de viitor buna… Ideea e ca nu trebuie sa critici dupa aparente…:)) cu toate ca imi imaginez cum aratau alea… Sincer si in mall esti disperata daca te duci… relatiile astea cu tipii din mol care teai cb cu ei a doua zi de cand iai cunoscut… tot 2 zile te duc..:)) si asa ca o idee de final ca deja bat campii…:)) Sunte si fete microbiste credema si nu trebuiesc judecate dupa aparente…:P

    scuze de scris…:)) bbye…>:D<

  7. Alex Ianuarie 22, 2010 la 19:37

    @beea
    eu sper spre binele tuturor ca fiecare se spala dupa meci, nu numa’ al tau :)) ca altfel e jale:))
    @Angela
    pai nu judec tocmai dupa aparente pentru ca de mult imi pun problema asta, daca fetele chiar sunt interesate de sport sau nu 😕 :d. Asta cu sustinutu’ amicilor e ok 😀 nu am nimic in potriva, sunteti un fel de majorete 😀 :))

  8. Cornel Ianuarie 22, 2010 la 20:26

    @alex
    pai la mall nu ne incordam stii… cand arunci la cos te incordezi.
    @angella
    daca mutu e cocalar, tu ce esti?

  9. Alex Ianuarie 22, 2010 la 20:35

    @ Cornel …si cand punem capac, probabil se dezlantuie masculul din noi:)) mai bagam si un strigat de ala de lupta :)) si suntem miez:))

  10. Claudiaa Ianuarie 22, 2010 la 21:29

    @Alex.
    Pai sunt unele fete care doresc sa se bage in seama ele primele, nu sa astepte sa vina baietii la ele .
    p.s: erau niste exemple banale !
    ;*

  11. Alex Ianuarie 22, 2010 la 21:34

    @ Claudiaa am inteles 😀 :*. si eu, m’am luat tot dupa exemplele tale 😉

  12. Claudiaa Ianuarie 22, 2010 la 22:32

    @Alex. Bine ;*

  13. Maddu Ianuarie 22, 2010 la 23:18

    dupa cum s-a mentionat anterior, merg pt k acolo sunt f multi baietii si nu neaparat merg pt cei de pe teren ;)). si mai e o faza ” baietii simpatizeaza fetele carora le place sportu” (dak mai faci si sport e innebunit :)) ) si asa incearca ele sa agate. cat despre cei de pe teren, donshoarele sunt innebunite dupa patratelele jucatorilor :> nah vor sa vada si ele in realitate nu numa in reviste :)).

  14. Alex Ianuarie 22, 2010 la 23:22

    @maddu
    buna asta cu revistele. Si totusi, cu putin noroc poti sa vezi patratele la mare sau la strand, piscina etc… asta cu mersu la diferite sporturi probabil e varianta de iarna:))

  15. Alina Ianuarie 23, 2010 la 22:50

    asa ca o concluzie: placutul asta de sportivi e asa.. pentru copile dar tremura cand vad un tip mai bine facut chiar si la televizor. da, ok sunt vedete, sunt si frumosi, dar se exagereaza. e doar ceva de moment. cand vor mai creste nu vor mai fi asa, unele.

  16. Alex Ianuarie 23, 2010 la 22:53

    @ Alina
    Ei hai sa nu zici acu’ ca tu nu ai fantezii cu vreo vedeta :))

  17. Alina Ianuarie 24, 2010 la 00:35

    Nu am nicio fantezie. Nu am avut niciodata. Nu am salivat, nu m`am uitat la un meci doar pentru ca juca eu stiu cine, nici la vreo emisiune pentru ca venea alt eu stiu cine. Nu, eu n`am avut pasiuni de astea 😛

  18. Fulga Ianuarie 25, 2010 la 21:15

    eu nu sunt de acord cu ce ai scris tu. recunosc, imi plac fotbalistii [stii asta f bine:))], dar chiar imi place si fotbalul.
    si de ce sa nu mergem la un meci, cand acolo sunt o groaza de baieti buni? ce mai conteaza ca sunt transpirati, miros urat etc. :)). trecem cu vederea. plus ca te si mai distrezi pe seama lor :)) 😀
    o sustin pe Angella.
    si alex, chit ca poti sa vezi patratzele la piscina sau la mare, acele patratzele nu sunt ‘celebre’ :)) [de ce sa nu recunosc, una e cand vezi un tip bun pe strada, si alta e cand il vezi pe aa..nu stiu. hai sa zic mutu. chit ca nu`mi place.]

  19. Drigosh Februarie 14, 2010 la 22:52

    Hmm din nefericire eram si eu unu din jucatori de pe teren care transpira de mama focului:)) dar parerea mea e ca unele fete vin ….pur si simplu sa mai iasa din monotonie .Pun pariu ca dak intrau niste majorete pe teren toti baietii erau cu ochii pe ele .E si normal, oricine sa plictisit sa vada atatea fete comune prin cafenele malluri etc .Deci sportu este o alternativa si pentru baieti si pentru fete:D

Lasă un răspuns

