Blog Prost…

…Jurnalul filosofului prost

Prostii de dupa volan

Chiar daca sunt pieton si pietonii evident fac parte din trafic. Sunt aia de merg (sau ar trebui sa mearga) numai pe trotuar si pe zebra. In fine, e timpu’ sa ma iau si eu de idiotii da la volanul automobilelor, asa numitii soferi.

Am inceput sa ma plictisesc de toti idiotii care ma fac sa alerg pe trecerea de pietoni. Atata timp cat m’am angajat sa traversez strada PE TRECEREA DE PIETONI soferul tre’ sa imi dea prioritate nu? Nu sunt genul care merg pe zebra incet, special ca sa enervez soferu’. Merg relativ repede tocmai ca sa nu imi umple frigideru’ ala de asteapta sa trec. Mai ales acum iarna, toti dobitocii nu stiu sa isi puna cauciucuri de iarna si eu tre’ sa imi risc oasele de fiecare data cand trec strada. Apoi domn’le, ma doare in pula ca esti grabit, atata timp cat eu sunt in mijlocul strazii, opreste si lasa’ma sa trec ca 10 secunde nu mori.

Altceva, sunt sigur ca nu doar pe mine ma streseaza dobitocii care nu stiu sa semnalizeze. Poate din cand in cand sunt si eu grabit si vreau sa salvez cateva secunde cand trec strada, uneori nu pot pentru ca se trezesc destepti care semnalizeaza cand sunt deja in curba :). E mult mai bine sa stiu din timp ca ala de vine din stanga/ dreapta va vira si eu pot sa traversez 🙂 .

La noi in Romania, carnetu’ de sofer se ia greu. Totusi de ce sunt atat de multi dobitoci in trafic de care toti s’au saturat?

7 răspunsuri la „Prostii de dupa volan

  1. detect invisible Ianuarie 23, 2010 la 20:52

    Mie imi spui? Saptamana trecuta era sa fiu luat in plin in statia de microbuz de un „baiatul tatei”, mai mult de 19 ani nu avea 8-|

  2. Cornel Ianuarie 23, 2010 la 21:45

    Și mă rog ce contează ce vârstă are? Poate a greșit omul. Crezi că tu nu poți greși sau cum?

  3. Alex Ianuarie 23, 2010 la 21:46

    hopa :))) buna asta:)).
    @ Cornel, hai ba poate omu’ nu generaliza :)))

  4. Cornel Ianuarie 23, 2010 la 23:24

    Dar nu e vorba daca generaliza sau nu. Ca nu ma simt deloc. Doar ca m-am saturat de frustratii de genul.

  5. Claudiaa Ianuarie 27, 2010 la 19:16

    Sunt de acord cu ceea ce zici tu acolo , dar pe o parte nu !. De ex: Mai vezi pe trecere niste ”personaje” care se misca cu greata cu gluca in cap si nici nu se asigura , sau femei care vorbesc la telefon si se intorc brusc la jumatea trecerii . Nu excludem si babele care creeaza tot felul de probleme : ori se misca prea incet , ori se baga in fata masinii cand nu trebuie, nu se asigura ori tranverseaza pe unde nu e permis . Cei care stau si dorm pe trecerea de pietoni sunt nesimtiti sincer! Mai exista si soferi care se grabesc si incearca sa se strecoare printre alte masini sau nu opresc la treceri de pietoni –>.Cei pe care ii intalnim cel mai des sunt traximetristii.!! Astea sunt niste exceptii pe care nu trebuie sa le intalneasca nimeni .

  6. Alex Ianuarie 27, 2010 la 19:41

    Claudiaa
    Cum îţi permiţi …nu e corect…taximetriştii sunt cei mai corecţi şi experimentaţi soferi :)).
    Totuşi şi in cazurile pe care le dai tu ca exemplu, şoferii tot trebuie să oprească chiar daca ar putea să livreze leneşilor care abia se târâie niste claxoane şi înjuraturi. 😀

  7. Claudiaa Ianuarie 27, 2010 la 20:29

    Daaaaa sunt extrem de corecti . Am fost intr-un taxiu am crezut ca mor :))) Nu a oprit la trecere a pus niste frane la limita , avea sa loveasca niste oameni . Am ramas socata !!

Lasă un răspuns

